joldemans
%Europe/Berlin %338 %2005, 09:07
Ik benin flash een website aan het maken voor een bedrijf. Nu moet ik bij behandelingen (zie site (http://www.touchforhealth-meijel.nl)) een hele lijst met allerlei behandelingen. Ik wil dat als mensen er met de muis overheen gaan dat er een klein venstertje tevoorschijn komt met een kort stukje text. En wanneer mensen op een behandeling klikken dat er een popup venster te voorschijn komt met daarin de hele text. En hier loop ik op vast. Kan ik dit gewoon zo instellen in flash of moet ik met java/html gaan werken? En zo ja, heeft iemand een voorbeeldje voor me.
Ik wil dan graag een schermpje van 500 bij 500, niet scrollable, no resize en geen menubar.
Ik had zelf dit gevonden maar dat werkt niet echt lekker
on (release) {
getURL ("javascript:NewWindow=window.open('Harlem.Hospital. swf','harlem_hospital','width=324,height=243,left= 230,top=75,toolbar=No,location=No,scrollbars=No,st atus=No,resizable=No,fullscreen=No'); NewWindow.focus();void(0);");
}
Alvast bedankt voor de moeite :)
grt jochem
Ik wil dan graag een schermpje van 500 bij 500, niet scrollable, no resize en geen menubar.
Ik had zelf dit gevonden maar dat werkt niet echt lekker
on (release) {
getURL ("javascript:NewWindow=window.open('Harlem.Hospital. swf','harlem_hospital','width=324,height=243,left= 230,top=75,toolbar=No,location=No,scrollbars=No,st atus=No,resizable=No,fullscreen=No'); NewWindow.focus();void(0);");
}
Alvast bedankt voor de moeite :)
grt jochem