PDA

Volledige versie bekijken : Adobe CS3 kopen in US (via ebay)

SeriousMedia
%Europe/Berlin %368 %2008, 09:50
Heeft iemand ervaring hiermee?

Voor zover ik kan vinden is het volkomen legaal en scheelt dit honderden euro's.
Er moeten nog wel invoerrechten betaald worden, maar dan nog is het volgens mij een heel stuk goedkoper.

iemand?

Ramon

Dauntless
%Europe/Berlin %374 %2008, 09:59
Volgens mij maken de invoerrechten het wél even duur... Maar je moet eens zoeken hier op het forum, deze vraag is nog al eens gesteld met een vrij lange discussie als gevolg :). (Misschien stond toen wel de dollar nog niet zo laag ;))

SeriousMedia
%Europe/Berlin %428 %2008, 11:16
Heb een paar dagen geleden m'n CS3 web premium binnengekregen. Heb het in de USA besteld via Ebay.
Heeft me in totaal (tot nu toe) 570 euro gekost.
Ik verwacht iig nog een rekening van de douane voor de BTW en misschien nog voor de douane-rechten (hoewel voor software een percentage van 0% geldt).

Scheelt me toch al gauw zo'n 600 tot 800 euro! De prijzen voor Adobe producten in Europa zijn belachelijk hoog tov in de USA.

Ik hoop dat andere leden hier hun voordeel mee kunnen doen. Ik was vantevoren ook redelijk sceptisch maar heb toch de gok gewaagd.

Groeten,

Ramon
www.seriousmedia.nl

SeriousMedia
%Europe/Berlin %630 %2008, 16:07
Nog steeds geen factuur ontvangen voor de douane-rechten en invoerrechten!

:-D

groeten,

Ramon

SeriousMedia
%Europe/Berlin %378 %2009, 10:05
Heb deze week eindelijk een factuur ontvangen van de douane.
Viel reuze mee, moest 105 euro betalen. Dus in totaal 675 euro voor CS3 web premium :-)

Ramon