PDA

Volledige versie bekijken : ongewenste rotaties in fuseKit

ill_duce
%Europe/Berlin %499 %2008, 12:59
Als ik ga "buttonbashen" op m'n thumbs die dmv Fuse een image tweenen worden mn images spontaan geroteerd of op verkeerde plek neergezet. Das dus nie zo mooi.
Het lijkt me toch een redelijk standaard toepassing voor Fuse om meerder malen op knoppen te kunnen drukken zonder dat de boel over de *** gaat,dus kent iemand het probleem of weet hoe het op te lossen?
Ik heb ook al geprobeerd om "f" eerst te deleten voordat de volgende begint, maar dat helpt dus ook niet

function tweenImageIn(mc:MovieClip,xV:Number,yV:Number,star tX:Number,startY:Number,delay:Number):Void{

var f:Fuse = new Fuse();
f.autoClear = true;
f.push({target:mc, x:xV, y:yV, start_x:startX, start_y:startY, delay:delay, start_scale:0, scale:100, start_alpha:0, alpha:100, ease:"easeOutQuart", seconds:1});
f.start();

}

Jan
%Europe/Berlin %506 %2008, 13:09
'k Heb weinig ervaring met de fuseKit, maar al eens geprobeerd zonder die delay?
Verder ook wel handig misschien om het stukje script te tonen waar je deze waarden haalt:
x:xV, y:yV, start_x:startX, start_y:startY

Groeten;
Jan

ill_duce
%Europe/Berlin %545 %2008, 14:05
Heb het ook zonder delay geprobeerd idd, maar maakt niet uit. Het werkt alleen naar behoeren als ik alleen x en y valuas meegeef, maar ja, dat is natuurlijk niet het idee van die FuseKit
die tween functie wordt overigens hiermee aangeroepen

function loadImage(colNr:Number,imgNr:Number,pType:String): Void{
if(pType == "white"){

var mclListener:Object = new Object();
mclListener.onLoadInit = function(target_mc:MovieClip) {

tweenImageIn(target_mc,500,170,100,100,.2);

}

}else if(pType == "black"){

var mclListener:Object = new Object();
mclListener.onLoadInit = function(target_mc:MovieClip) {

tweenImageIn(target_mc,334,135,1000,135,.2);

}
}
var image_mcl:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
image_mcl.addListener(mclListener);
image_mcl.loadClip(this.collectie[colNr].childNodes[imgNr].attributes.image, this.empty_mc);
this.descr_txt.autoSize = true;
this.descr_txt.text = collectie[colNr].childNodes[imgNr].attributes.description;
this.prijs_txt.text = collectie[colNr].childNodes[imgNr].attributes.prijs;
}