PDA

Volledige versie bekijken : Of iemand suggesties en tips heeft over mn website..

khalidelmeknesi
%Europe/Berlin %467 %2005, 12:13
ik heb pas een website gemaakt in flash, maar zit nog met wat kleine dingetjes. Dat zijn de volgende:

-De achtergrondpatroon komt niet over met het flashanimatie

-De optredens pagina heb ik gemaakt zodat je alleen een .txt documentje hoeft te veranderen en dat de tekst dan ook in het flash animatie veranderd.(is makkelijker) Maar het heeft een witte achtergrond waar de tekst staat. heb het liever transparant.

timiejz
%Europe/Berlin %485 %2005, 12:38
mooie site hoor!
(alleen die achtergrond is idd wat minder...)

dakans
%Europe/Berlin %496 %2005, 12:54
Zeker leuk gedaan! Er zijn genoeg mensen die hier wel even naar willen kijken, maar volgende keer kan je dit beter plaatsen in de "Testcase", krijg je ook veel meer reacties. Vanwege deze reden zal het ook wel verplaatst worden denk ik...

Mitch
%Europe/Berlin %524 %2005, 13:34
Zeker leuk gedaan! Er zijn genoeg mensen die hier wel even naar willen kijken, maar volgende keer kan je dit beter plaatsen in de "Testcase", krijg je ook veel meer reacties. Vanwege deze reden zal het ook wel verplaatst worden denk ik...

[:o)]

bassman
%Europe/Berlin %547 %2005, 14:08
ghehe :)
nice, very nice:)
:D

giel12
%Europe/Berlin %712 %2005, 18:05
mooi gedaan... nog wel enkele schrijffoutjes ... (bv. "wat betekenD fernaci" of zo...)

FantasTies
%Europe/Berlin %733 %2005, 18:36
super gaaf! lekker strak en fijn in gebruik :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:23
heel leuk gedaan,maar ik ben er rap weer weggeweest door de muziek die in mijn weg zat... en kvond nie direct een mute of zo, dus... sry... mss dit voorzien (of ingeval dat ik een bril zou nodig hebben) die music ding wa duidlijker laten zijn... verder heel tof:)

Wolf-Design
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:24
Creatief ontwerp, absoluut.

Opmerking:
- sommige buttons lopen niet lekker, daar ben je een blokje op vergeten te zetten.
- laden van de website duurt bij minder snelle tot langzame verbinding te lang, zou ik iets aan veranderen, want de animaties en foto's die je gebruikt zien er niet zwaar uit, althans dat hoeft niet zwaar te zijn.

Tip:
- Licht grijse achtergrond, zonder rare strepen erin.
- De hit in de button blokje op tekst plaatsen
- Foto's via library > rechtermuis knop op foto's properties > jpg quality op 60 of 70 % zetten.

Succes ermee.
Ivar de Wolf
Wolf-Design (http://www.wolf-design.nl)

khalidelmeknesi
%Europe/Berlin %519 %2005, 13:27
Creatief ontwerp, absoluut.

Opmerking:
- sommige buttons lopen niet lekker, daar ben je een blokje op vergeten te zetten.
- laden van de website duurt bij minder snelle tot langzame verbinding te lang, zou ik iets aan veranderen, want de animaties en foto's die je gebruikt zien er niet zwaar uit, althans dat hoeft niet zwaar te zijn.

Tip:
- Licht grijse achtergrond, zonder rare strepen erin.
- Foto's via library > rechtermuis knop op foto's properties > jpg quality op 60 of 70 % zetten.

Succes ermee.
Ivar de Wolf
Wolf-Design (http://www.wolf-design.nl)

kijk dat is nog eens een mooie antwoord. Die andere waren meer complimentjes, maar toch hartelijk bedankt. Ik zie inderdaad leuke goeie tips en suggesties, maar kan ze helaas nie allemaal uitvoeren.

Hoe werkt dit:

En ik heb helaas nog geen antwoord gekregen over dat ik een tekst transparent wilde in plaats van met een witte achtergrond. Het is denk ik geen makkie omdat de tekst geladen word uit een txt bestandje. Woe-o-wie kan me hierbij helpen...??

zuyp
%Europe/Berlin %811 %2005, 20:28
Jammer dattie van monstertemplate.com komt. Verder is hij wel geinig.