Volledige versie bekijken : Automatisering
man§zat
%Europe/Berlin %500 %2005, 13:00
Hierbij een sit edie nog in ontwikekling is,
maar het is dan ook de testcase.
Site is voor een automatiseringsoftware voor
opticiens. Door de automatisering heeft de
opticien meer vrije tijd, en kan gaan
vissen. Paars is de huisstijlkleur.
website (http://student-kmt.hku.nl/~maarte/OK/website/)
mech7
%Europe/Berlin %104 %2005, 03:31
Ik vind hem cool die eend hoeft op zich niet zo voor mij.. t past er niet helemaal bij. Oook al ga je te snel over die knopjes blijven ze wit.
ath92
%Europe/Berlin %472 %2005, 12:20
klopt, en het kan aan mij liggen, maar hoort er bij een resolutie van 1024 x 768 geen scrollbar bij ?
worldwidewiebe
%Europe/Berlin %489 %2005, 12:45
ziet er inderdaad erg goed uit, vind alleen die bewegende foto een beetje vreemd (is even wennen) maar niet storend leuk! goed! ga zo door ;)
Mitch
%Europe/Berlin %528 %2005, 13:41
Leuke site, mooie foto ook. Maar wat vliegt die eend raar? Ik vind het maar een vreemde eend! Die buttons werken ook echt raar, daar moet je ook wat aan doen.
chris1234
%Europe/Berlin %531 %2005, 13:44
hey, design en kleuren combi zien r cool uit! maar die eend hoeft van mij ook nie zo, hij steekt zo af tegen de achtergrond en heeft nie heel erg vloeiende bewegingen en de eend vliegt niet zo als een echt eend.. echte eend vliegt helemaal horizontaal niet met zn nek verticaal, t neemt de profi look een beettje weg van de site vind ik. misschien kan je een wat subtielere animatie maken? die hengel af en toe krom laten staan bijvoorbeeld :D.
Koen!
%Europe/Berlin %943 %2005, 23:38
klopt, en het kan aan mij liggen, maar hoort er bij een resolutie van 1024 x 768 geen scrollbar bij ?
heb ik ook last van..
xaio
%Europe/Berlin %384 %2005, 10:13
ziet er goed uit, leuke sfeeer
man§zat
%Europe/Berlin %417 %2005, 11:01
Bedankt voor alle reacties.
-eend
De opdrachtgever had het ook al over "die dronken eend". Ik wilde well wat kleine animaties toevoegen om de foto levendiger te krijgen. Deze eend had ik al eens eerder gemaakt, copy/paste dus. Ik zla hem dus nog maar even vliegles geven.
-buigende hengel
leuk idee
-bewegende lagen?
deze zorgen dat de foto tot leven komt. Dat het net lijkt of jezelf ook op die plek bent.
-scrollbar
die is er inderdaad nog niet. Ik weet alleen nog niet waar die moet komen. In het middenstuk of aan de zijkant. Ik werk met frames, zodat de klant de site zelf makkelijker kan aanpassen, dus dat wordt nog even puzzelen.
-kleuren
fijn dat jullie de kleuren OK vinden. Dat was mijn voornaamste testcase.
-eend doet af proffesionaliteit
Lachen is gezond. Een beetje humor in ontwerpen mag best, vind ik.
Edwin
%Europe/Berlin %426 %2005, 11:14
Tip voor de eend, laat een aantal eenden(stuk of 3) in een groepje van links naar rechts vliegen, laag over de bomen heen en een strakke lijn. En kleiner dan die eend nu is, dan stoort het niet zo.
damarez
%Europe/Berlin %520 %2005, 13:29
ik vind die eend wel grappig hoor mischien een beetje verbeteren maar weg hoeft ie niet
leuk gedaan
maar is nog niet af neem ik aan
succes!!
BDisOKE
%Europe/Berlin %880 %2005, 22:08
Mja.
Het is wel netjes...
Maar om de een of andere reden is het het net niet.
Zou ook graag wat meer contrast in de buttons en tekst zien.
+ vogelgeluid weg.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.