vettige
%Europe/Berlin %549 %2008, 13:11
Ik heb een flashkalender aangestuurd door een XML-bestand, die ik wil importeren in een andere fla. Ik heb enkele pogingen ondernomen, maar telkens wordt mijn kalender niet volledig juist getoond (bv. icoontjes worden niet weergegeven en mijn scrollbar werkt niet meer)
Poging 1: ik heb van mijn kalenderfla een movieclip gemaakt en die in mijn nieuwe fla gekopieerd. Kalender werkt, gebeurtenissen uit het XMLbestand worden weergegeven, maar de icoontjes op de dagen en mijn scrollbar voor het dynamisch tekstveld werken niet meer.
Poging 2: ik heb manueel elke layer uit mijn kalenderfla gekopieerd in mijn nieuwe fla, weliswaar in een movieclip, zelfde probleem als hierboven. Als ik die layers kopieer in mijn root van mijn nieuwe fla, dus niet in een Movieclip, dan werkt alles wel, maar goed, daar moet hij dus niet staan.
Poging 3: Ik heb gewerkt met de swf van mijn kalender en met loadMovie
this.createEmptyMovieClip("kalen_mc", 1);
this.kalen_mc._x = 490;
this.kalen_mc._y = -10;
this.kalen_mc.loadMovie("testkalender.swf");
...werkt ook, maar opnieuw dezelfde problemen (gebeurtenissen worden weergegeven, maar ik kan niet meer scrollen, icoontjes worden niet meer weergegeven en de achtergrondjpg ook niet)
Iemand enig idee, hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast bedankt
Poging 1: ik heb van mijn kalenderfla een movieclip gemaakt en die in mijn nieuwe fla gekopieerd. Kalender werkt, gebeurtenissen uit het XMLbestand worden weergegeven, maar de icoontjes op de dagen en mijn scrollbar voor het dynamisch tekstveld werken niet meer.
Poging 2: ik heb manueel elke layer uit mijn kalenderfla gekopieerd in mijn nieuwe fla, weliswaar in een movieclip, zelfde probleem als hierboven. Als ik die layers kopieer in mijn root van mijn nieuwe fla, dus niet in een Movieclip, dan werkt alles wel, maar goed, daar moet hij dus niet staan.
Poging 3: Ik heb gewerkt met de swf van mijn kalender en met loadMovie
this.createEmptyMovieClip("kalen_mc", 1);
this.kalen_mc._x = 490;
this.kalen_mc._y = -10;
this.kalen_mc.loadMovie("testkalender.swf");
...werkt ook, maar opnieuw dezelfde problemen (gebeurtenissen worden weergegeven, maar ik kan niet meer scrollen, icoontjes worden niet meer weergegeven en de achtergrondjpg ook niet)
Iemand enig idee, hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast bedankt