Volledige versie bekijken : gastenboek wil niet loaden vanuit een externe swf
sunburner
%Europe/Berlin %654 %2005, 16:43
Dus kheb een gastenboek, appart werkt het helemaal
gastenboek appart (http://www.jnet.be/kajzonnebeke/gastenboek/guestbook.swf)
Maar als ik het load in mijn site krijg ik dit
gastenboek ingevoegd (http://www.jnet.be/kajzonnebeke/gastenboek/site.swf)
kan je me aub helpen [?] 8~
TheDutch
%Europe/Berlin %669 %2005, 17:04
Kan je de FLAs even zippen en als bijlage toevoegen?
TheDutch
%Europe/Berlin %672 %2005, 17:09
Vervang: loadVariablesNum ("GuestBook.php?NumLow="+NumLow+"&NumHigh="+NumHigh+"&R="+random(999), 0);
Met: this.loadVariables("GuestBook.php?NumLow="+NumLow+"&NumHigh="+NumHigh+"&R="+random(999));
sunburner
%Europe/Berlin %679 %2005, 17:17
amai dat was nog eens een hulp, merci voor de vlugge reacties!!!!!!
tot nog eens hé
TheDutch
%Europe/Berlin %680 %2005, 17:19
Graag gedaan man! ;)
bassman
%Europe/Berlin %691 %2005, 17:35
ghehe of je had ff moeten w8ten op het antwoord in de andere topic;)
maar het werkt wel;)
TheDutch
%Europe/Berlin %692 %2005, 17:36
Was niet duidelijk dat het om hetzelfde gastenboek ging...wanneer dat was verteld had er geen andere topic gemaakt hoeven worden :).
sunburner
%Europe/Berlin %718 %2005, 18:14
waarom denk je dat ik onder de andere topic begonnen was :) ;) :P en ondertussen twee problemen in één opgelost :P
TheDutch
%Europe/Berlin %788 %2005, 19:55
Had je wat duidelijker moeten wezen dat het om hetzelfde gastenboek ging ;).
Laiverd
%Europe/Berlin %875 %2005, 22:00
Come on Dutch: volgens mij had ie duidelijk uitgelegd dat het om precies hetzelfde probleem ging. Wat maakt het dan uit of je een gastenboek bij de AH of bij de Aldi hebt gehaald. Als je zonder benzine komt te zitten maakt het echt niet meer uit of een Mercedes of een Fiat Panda hebt; dan sta je gewoon stil, en is in beide gevallen de oplossing hetzelfde.
John
TheDutch
%Europe/Berlin %214 %2005, 06:09
Uit ervaring weet ik dat het onderwerp "external SWF werkt niet in main movie", verschillende oorzaken kan hebben. De ene keer zijn de paden verkeerd, de andere keer gebruikt iemand levels ipv. MCs en soms is de external SWF een hogere Flash versie dan de main movie. Er valt dus niet één oplossing voor te geven.
ik heb heel het zelfde probleem, mijn gastenboek werkt perfect tot ik guestbook.swf in site.swf load. alles lukt, behalve mijn inhoud van mijn gastenboek komt er nie op [V] ik hoop dat er iemand kan helpen, want dat hier boven werkt nie echt :# [V] [?]
Dit vindt ik nou niet echt overtuigend overkomen dat het hetzelfde probleem is. Het probleem kan voor een beginnende Flasher hetzelfde lijken maar de oorzaken zijn zovaak totaal anders. Pas wanneer er zekerheid is dat het om hetzelfde gatsenboek gaat is de kans naar dezelfde oplossing groter.
Om maar even je auto verhaal over te nemen. Wanneer met een Mercedes Diesel zonder brandstof zit, moet je dit niet oplossen zoals je dat zou doen wanneer een Fiat Benzine zonder brandstof zit. Op die manier zou je zo'n mooi auto helemaal stuk kunnen maken. :)
Laiverd
%Europe/Berlin %710 %2005, 18:03
Is goed hoor; jouw feestje.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.