Volledige versie bekijken : Flashtival 2005
BDisOKE
%Europe/Berlin %649 %2005, 16:35
Tot onze grote spijt komt er dit jaar geen Flashtival. Wegens de immense drukte rondom de overgang van de site naar een nieuw systeem en grote drukte van het team privé hebben we geen mogelijkheid kunnen vinden om het te organiseren.
Natuurlijk hopen wij volgend jaar weer de mogelijkheid te hebben om het te organiseren en we zullen er dan zeker voor zorgen dat Flashtival ’06 een meer dan waardige opvolger wordt van Flashtival ’04!
Er komt dit jaar wel een ander Flash evenement naar Nederland: Spark (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=3625). Wellicht zien we jullie daar!
Pimm
%Europe/Berlin %651 %2005, 16:38
Boe! Uhm *kuch* ik bedoel uhm, tot 2006 dan maar...
Flashingback
%Europe/Berlin %656 %2005, 16:44
En ik ging nu net afkomen maar goed dan zal het volgend jaar wel dubbel zo goed zijn he.
Mitch
%Europe/Berlin %661 %2005, 16:51
Ja echt jammer is het... Voor mij zou anders dit ook de eerste keer zijn, helemaal cool natuurlijk als ZM ;) maar er zit helaas niets anders op...
Maar er komt binnekort weer een MXUG meeting, waarschijnlijk ga ik daar wel heen. Dus laten we daar gewoon allemaal naartoe gaan :D of naar de SPARK, in paradiso! (hoewel ik inieder geval niet naar SPARK ga :()
Roenes
%Europe/Berlin %669 %2005, 17:03
idd jammer, maar ik had waarschijnlijk toch niet gekund. Ik ga er nu eens ruim van te voren rekening mee houden zodat ik in 2006 eindelijk eens een keer naar het Flashtival kan :)
The_One
%Europe/Berlin %712 %2005, 18:05
Jammer! Ik hoorde zoiets al van Barend en UItje tijdens de Seminar in de Jaarbeurs :(
Dit was wel een mooi jaar geweest, omdat Flash 8 nu dit jaar uit is. Khad namelijk Dhr. Kessels weer verwacht [en dat ie dan Flash 8 ging afkraken, ik ben echt fan van die gast:D]
Roenes
%Europe/Berlin %714 %2005, 18:09
Dit was wel een mooi jaar geweest, omdat Flash 8 nu dit jaar uit is. Khad namelijk Dhr. Kessels weer verwacht [en dat ie dan Flash 8 ging afkraken, ik ben echt fan van die gast:D]Dit moet dan maar ff dubbel zo hard gebeuren met Flash 9 in 2006 ;) (als Flash 9 dan al uitkomt :P)
Nytrax
%Europe/Berlin %741 %2005, 18:48
Barend vertelde het inderdaad al, het is jammer maar ja, volgend jaar beter :)
Ea.Z
%Europe/Berlin %788 %2005, 19:55
pffff... Gebeurt der ook af en toe eens wat in Belgie?
kvind da gelijk zo jammer... No offence aan niemand.. Kvin et gewoon jammer...
Dauntless
%Europe/Berlin %798 %2005, 20:09
pffff... Gebeurt der ook af en toe eens wat in Belgie?
kvind da gelijk zo jammer... No offence aan niemand.. Kvin et gewoon jammer...
Same here :(. 'k Vind dat er echt eens een flashtival in België moet georganiseerd worden! :p
Mitch
%Europe/Berlin %804 %2005, 20:18
We moeten gewoon een flash focus touring bus regelen die alle belgen ophalen :p
Of als ik "ooit" mijn rijbewijs ga halen :D
vectorboy
%Europe/Berlin %811 %2005, 20:28
Ik heb van enkele Britse vrienden gehoord dat ze bij hen gewoon af en toe een meeting organiseren met de 'lokale' designers.
Dus precies zoals een kleine lanparty, iedereen zet zich bijeen met laptop/pc en begint te designen, je loopt rond, ziet mensen, wisselt tips en tutorials uit, etc.
Verder is er 1 beamer en als je wilt (wel op voorhand vastleggen) kan je dan spreken over iets met een presentatie.
Lijkt me erg vet en gezellig, je blijft dus ook effectief slapen. Erg veel sfeer naar het schijnt.
Ik ben in ieder geval al van plan om er samen met een vriend 1 te organiseren!
Ea.Z
%Europe/Berlin %827 %2005, 20:51
zouden we zoiets eens kunnen doen?
lijkt me ook wel vet enzo...
FantasTies
%Europe/Berlin %933 %2005, 23:24
is flashtival van flashfocus of niet ?? (ik ben nieuw in flashtival enzo), maare we kunnen ook gewoon een meeting organiseren voor alle flashfocus leden. lijkt mij wel erg gaaf omdat je de mensen van FF (ik dan) wel eens in het echt wil zien en horen.
Ea.Z
%Europe/Berlin %951 %2005, 23:50
ja dat lijkt me ook wel iets..
hier moeten we meer over gaan praten:)
chic0
%Europe/Berlin %962 %2005, 00:05
Jammer :S Ik had ook al gepland een bezoekje te brengen, nog effe wachten dus :)
Roenes
%Europe/Berlin %988 %2005, 00:44
ja dat lijkt me ook wel iets..
hier moeten we meer over gaan praten:)Dit soort dingen worden altijd wle geroepen maar de praktijk wijst uit dat meetings georganiseerd door members eigenlijk zelden van de grond af komen. De ideeen zijn er wel, maar de uiteindelijke meeting vaak niet. :)
Begrijp me niet verkeerd, het lijkt mij ook leuk om de mensen die ik dagelijks op het forum tegen kom eens te ontmoeten in het echt, maar dat zal waarschijnlijk moeten gebeuren op een evenement als Flashtival omdat er anders weinig van komt... :)
behived
%Europe/Berlin %517 %2005, 13:25
ok jongens nu is het aan jullie om Roenes zijn ongelijk te bewijzen!!
Roenes
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:38
ok jongens nu is het aan jullie om Roenes zijn ongelijk te bewijzen!!Doe dat! in dit geval vind ik het niet erg om ongelijk te krijgen ;):P
UItjuh
%Europe/Berlin %537 %2005, 13:53
het kan wel hoor ;)
als mensen ook maar komen :)
een locatie en bier is doorgaans voldoende :D
davyvh
%Europe/Berlin %604 %2005, 15:30
Als leden dit zouden organiseren. Zouden de ZM'ers hier dan achter staan en helpen met publiciteit, of zou er gevraagd worden om het niet op de naam flashfocus te doen?
Edwin
%Europe/Berlin %614 %2005, 15:44
Paar jaar geleden was ik nog in den haag wezen discobowlen met barend en wat anderen, was niet druk, dat wel, maar als er gewoon door iemand initiatief wordt genomen lukt het wel hoor. Van mij mogen jullie zelfs bij mij eens langs komen :D
Flashgirl
%Europe/Berlin %632 %2005, 16:10
Ik zou dit wel willen aanmoedigen! Als dit door een club mensen geörganiseerd gaat worden, is dat toch super tof?!
Flashtival één schijnt ook zo'n soort 'ontmoeting' geweest te zijn, heb ik gehoord (toen had ik Flash nog niet ontdekt en speelde ik nog met een stapel papier en een pegbar). Flashtival 2 was pas echt een Flashtival zoals we het kennen in de huidige vorm behalve dan dat de toegang toen gratisss was en er ongeveer 200 mensen waren :D. Flashtival 2 was echt gezellig!
Overigens is de MXUG ook altijd leuk, gezellig en kleinschalig... En gratis!
UItjuh
%Europe/Berlin %675 %2005, 17:12
gheghe flashtival 1 was heel gezellig :D
toch die foto's nog eens opsnorren
Ea.Z
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:35
Roenes mijn vriend.. Deze word je nederlaag... :p
laten we dit organiseren... en liefst ergens waar veel volk naartoe kan komen..
zowel in belgie als in nederland bijvoorbeeld
ik heb nog geen concrete ideeen, maar ik denk dat het beter zou zijn om een BE, en een NL te organiseren, om zo meer mensen te lokken.. Want in BE alleen zou vooral belgen lokken, en vice versa... Dus voor beide kanten...
wie wil hieraan mee doen? :D *Roenes gaat eraan :p:p:p*
Roenes
%Europe/Berlin %909 %2005, 22:49
Roenes mijn vriend.. Deze word je nederlaag... :p
...
*Roenes gaat eraan :p:p:p*Daar gaat mijn veiligheid ;):P:D
Mocht er een meeting komen en ik kan op die dag, mag ik dan wel langskomen? 8~;)
Mitch
%Europe/Berlin %914 %2005, 22:56
Haha flash lan party :)
Lijkt me wel leuk, maar hoe willen jullie dan de ruimte daarvoor regelen?
Finesky
%Europe/Berlin %785 %2005, 19:50
Bij mij vlakbij is een aardige ruimte die ik gratis kan huren/lenen.
Maar ik zie het niet echt gebeuren dat mensen naar Deventer komen, of heb ik dat fout:P.
*Eaz, ik doe mee;)!
Hopelijk komt dit van de grond, dat zou leuk zijn!
Mitch
%Europe/Berlin %786 %2005, 19:52
Bij mij vlakbij is een aardige ruimte die ik gratis kan huren/lenen.
Maar ik zie het niet echt gebeuren dat mensen naar Deventer komen, of heb ik dat fout:P.
Waar zullen ze dan wel naartoe komen :)
Finesky
%Europe/Berlin %787 %2005, 19:53
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven ext;).
Mitch
%Europe/Berlin %791 %2005, 20:00
Is al mooi als er een ruimte voor is :)
Deventer valt trouwens toch wel mee (om er te komen)?
Ok met de trein uurtje vanaf amsterdam...
davyvh
%Europe/Berlin %799 %2005, 20:10
Please, doe dan ook iets in België!!
Ik vrees dat ik niet in Nederland geraak...
Antwerpen ofzo zou geweldig zijn...
Spijtig genoeg ken ik Antwerpen niet goed genoeg om er zelf iets te organiseren.
Mitch
%Europe/Berlin %801 %2005, 20:13
Please, doe dan ook iets in België!!
Ik vrees dat ik niet in Nederland geraak...
Antwerpen ofzo zou geweldig zijn...
Spijtig genoeg ken ik Antwerpen niet goed genoeg om er zelf iets te organiseren.
Dit is onofficieel hoor, probeer dan wat te organiseren met de Belgen. Dan moet er wel iemand mee naar voren komen :)
vectorboy
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:55
Maar dat is zo beperkt, NL only of BE only.
Als we nu iets doen op een redelijk centrale plaats die bereikbaar is met de trein enzo.
Geen probleem lijkt me!
Finesky
%Europe/Berlin %832 %2005, 20:58
Dan kom je ergens heel erg zuidelijk van Nederland uit.
Dan is het alweer veel langer reizen voor de meesten;).
Maar voor in Deventer zou het kunnen, ik zal morgen wel wat foto's posten van de ruimte:).
Ea.Z
%Europe/Berlin %839 %2005, 21:09
Dit is onofficieel hoor, probeer dan wat te organiseren met de Belgen. Dan moet er wel iemand mee naar voren komen :)
been here.. done that... :p
ik woon aan de kust(westvlaanderen) en ik zie nie direct heel veel volk naar hier komen..
dus als een andere BELG een BELGisch plaatsje weet waar de BELGische FF'ers naartoe kunnen, lijkt dit me fijn om er verder op in te gaan... Iemand?
vectorboy
%Europe/Berlin %934 %2005, 23:25
Antwerpen :P (komt toevallig mij goed uit)...
Maar zoals ik al zei, iets dat redelijk centraal ligt voor iedereen (NL+BE ;) )
Dan kan ik jullie grappige taaltje nog eens live horen [:o)]
Heb even op onderstaande map gekeken (vlug gegoogled), en ik denk dat Utrecht redelijk is:
http://www.rabbitsballooning.be/kaart-steden.gif
ltr, wout
Finesky
%Europe/Berlin %953 %2005, 23:53
Ja Utrecht zou prima kunnen, maar hoe regelen we dan ruimte daar?
Ea.Z
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:40
Antwerpen zie ik zitten.. Utrecht lijkt me al een eind.. en kga eiglijk nie afkomen met mijn hele pc... nu ik daar zo over denkt.. zie je me al op de trein zitten? case van net geen meter hoog, tftje, en twee rugzakken... haha:) maar alst nie te ver is wel ik wel afkomen om andere FF members eens te ontmoeten:D
Mitch
%Europe/Berlin %965 %2005, 00:11
Handig een notebook :D maar als er een paar computers zijn is dat toch al voldoende.
Roenes
%Europe/Berlin %991 %2005, 00:48
Het klinkt misschien gek, maar je kan ook een meeting houden zonder het gebruik van computers ;):P
Dan leer je elkaar wel beter kennen anders ga je zitten lannen of zo en spreek je elkaar nog niet echt. Ga dan gamen via internet tegen elkaar, hetzelfde effect ;)
Mitch
%Europe/Berlin %995 %2005, 00:53
Het klinkt misschien gek, maar je kan ook een meeting houden zonder het gebruik van computers ;):P
Dan leer je elkaar wel beter kennen anders ga je zitten lannen of zo en spreek je elkaar nog niet echt. Ga dan gamen via internet tegen elkaar, hetzelfde effect ;)
Lijkt me juist grappig om met elkaar over manier van werken te praten :D maar is natuurlijk wel leuk als je daarna een biertje ergens kan halen en dat gaat moeilijk met al die computers :)
Roenes
%Europe/Berlin %998 %2005, 00:58
Je kan toch ook met elkaar praten over de manier van werken zonder pc's? Ik denk dat je naar dit soort meetings moet gaan voor de gezelligheid en eens praten met mensen die je alleen via internet kent.
Bij een meeting als Flashtival ga je in eerste instantie vooral vanwege de lezingen die worden gehouden. Daar komt bij dat je wel eens wilt zien wie je dagelijks opt forum ziet. Maar daar liggen je prioriteiten toch iets anders volgens mij. :)
Maar het is natuurlijk jullie keus wat je wil doen, ik geef alleen mogelijke suggesties :D
Ik maak me niet geliefd in deze topic op deze manier ;):P
Mitch
%Europe/Berlin %003 %2005, 01:05
Je kan toch ook met elkaar praten over de manier van werken zonder pc's? Ik denk dat je naar dit soort meetings moet gaan voor de gezelligheid en eens praten met mensen die je alleen via internet kent.
Bij een meeting als Flashtival ga je in eerste instantie vooral vanwege de lezingen die worden gehouden. Daar komt bij dat je wel eens wilt zien wie je dagelijks opt forum ziet. Maar daar liggen je prioriteiten toch iets anders volgens mij. :)
Maar het is natuurlijk jullie keus wat je wil doen, ik geef alleen mogelijke suggesties :D
Ik maak me niet geliefd in deze topic op deze manier ;):P
Ik sta overal voor open, zonder computers is natuurlijk makkelijker te regelen :)
Kan je natuurlijk ook in een of andere tent of café afspreken.
GAAF!
%Europe/Berlin %029 %2005, 01:43
Na even gesproken te hebben met Mitch via MSN, het volgende:
En wat als je nou eens iets met elkaar gaat doen, dat niet direct iets te maken heeft met Flash en de zogenaamde werkwijzes!?
Ga bijvoorbeeld naar een locatie waar je ook actief bezig kunt zijn;
- Karten
- Bowlen
- lasershoot(en)
- Noem maar op, er is zat te doen!
Na de activiteit kun je gebruik maken van de restauratie op locatie :)
Ben je meer iemand die zich passief wil 'bezighouden' :p dan kun je uiteraard ook afspreken in een eetgelegendheid, een leuke brasserie of iets dergelijks, en die zijn er ZAT te vinden ;)
Jullie moeten anders gewoon eens met een groepje van een paar man er een middagje tegenaan gooien om iets te regelen. Neem de telefoon in de hand en bel wat locaties af!
Spijkers met koppen slaan!
Je ziet wel wie er wel of niet komt, al ben je uiteindelijk met z'n tienen, het zal altijd gezellig zijn!
Wat betreft de locatie kun je eventueel denken aan steden als Breda en Tilburg, beide zijn goed te bereiken via het openbare vervoer, zowel voor de Belgen onder ons als de Neerlanders!
Jullie komen hier vast aan uit!
En onderzoek eerst de 4 W's; "Wie Wat Wil doen en Waar!"
Ea.Z
%Europe/Berlin %102 %2005, 03:27
Computer? wadisda?:D
hoeft voor mij niet(moet ik em lekker nie verplaatsen):)
daarentegen eens met een paar mannen van hier weggaan, lijkt me een idee...
maar voordat we van start gaan met afspreken enzo:
WIE?
Flashgirl
%Europe/Berlin %425 %2005, 11:12
met een paar mannen van hier weggaan, lijkt me een idee...
WIE?
Ik blijkbaar niet, ik ben niet uitgenodigd lees ik :D ...
Mitch
%Europe/Berlin %429 %2005, 11:18
Vrouwen zijn ook uitgenodigd natuurlijk, dat houd immers het niveau een beetje hoog :D
Opblaaspoppen zijn weer niet uitgenodigd worldwidewiebe ;)
Als je wat wilt afspreken kan je hier gewoon zeggen of je mee wilt en wat je eisen zijn. Dus wat je zou willen doen en waar (dus wat zou niet te ver zijn). Dan kan daarna een overzichtje gemaakt worden.
Ea.Z
%Europe/Berlin %430 %2005, 11:20
Ik blijkbaar niet, ik ben niet uitgenodigd lees ik :D ...
correctie: **Leden ** ;)
Flashgirl
%Europe/Berlin %570 %2005, 14:41
Sja, ik wil me niet opdringen hoor :P :D .
Finesky
%Europe/Berlin %604 %2005, 15:29
Ik wil zeker komen, en alle genoemde activiteiten zijn leuk volgens mij:).
Ook de locatie lijkt mij goed.
Hier wat optie's
Breda:
Karten (http://www.karting.nl/kartbanen.php?kartbaan=4356)
Bowlen (http://www.bowlingbreda.nl)
Laser Shooting (http://www.alles-in-breda.nl/item/140/14080/ia14080_59649.html)
Tilburg:
Karten/Laser Shooting (http://www.kartingtilburg.nl)
Bowlen (http://tilburg.dolfijnbowling.nl)
behived
%Europe/Berlin %612 %2005, 15:41
Sja, ik wil me niet opdringen hoor :P :D ....maar doe het toch maar even :D
Fatty Owl
%Europe/Berlin %616 %2005, 15:47
ALS dit georganiseerd wordt wil ik ook zeker komen :D
Finesky
%Europe/Berlin %032 %2005, 01:47
En toen werd het al weer stil..
Kom op mensen, we moeten Roenes wel ongelijk geven!
Roenes
%Europe/Berlin %056 %2005, 02:22
Kom op mensen, we moeten Roenes wel ongelijk geven!:D Even voor de duidelijkheid: die opmerking is geplaatst vanuit ervaring en is niet mijn mening he ;) Dat jullie niet gaan denken dat ik geen meeting wil! :)
En het valt nog niet stil Finesky, er is alleen even een paar uur niet gereageerd. Dat moet toch kunnen. Misschien is het handig om een x aantal mensen bij elkaar te sprokkelen die deze taak op zich nemen om dit te organiseren. Anders komt iedereen met ideeen maar is er niemand die iets onderneemt. Gewoon met een paar man ideeen verzinnen, daarna hier voorleggen, keuze maken en de boel regelen :)
Finesky
%Europe/Berlin %061 %2005, 02:29
34 uur noem ik toch meer dan een paar uur;).
Ik weet niet of leeftijd een rol speeld in het kunnen organiseren van zoiets, anders ben ik bereid om mee te helpen!
Ea.Z
%Europe/Berlin %458 %2005, 12:00
ik zou wel willen meehelpen organiseren,
maar ik kan niets beloven, want sinds gisteren heb ik nieuw werk (eindelijk) en dan gaat de 'vele' vrije tijd eraan... ik kan er mss een weekend tussen uit, maar afhankelijk van de datum, zal ik me dat (nog) niet kunnen veroorloven... Maar ik wil gerust helpen, mensen samensprokkelen, reclame maken, ideeen opfrissen, enzo.. maar praktisch kan ik dus niet erg veel doen...
@Finesky: 34 uur meer dan een dag... Geef ik je gelijk in..
@Roenes: Finesky heeft lekker weer gelijk:p en jouw ervaring gaat het ook mishebben.. Dit zal doorgaan :p:p *voelt zich erg kinderachtig*
@Flashgirl: Dit is je kans om als die jongens van FF eens te leren kennen :p maar als je echt geen tijd hebt kan ik dat wel verstaan hoor :p(kzou zeggen dat dit voor de jongens onder ons een unieke kans is de meisjes te leren kennen... maar behalve Flashgirl, zie ik hier niet veel (constante) meisjes/vrouwen op het forum..:()
Finesky
%Europe/Berlin %503 %2005, 13:05
maar behalve Flashgirl, zie ik hier niet veel (constante) meisjes/vrouwen op het forum..)
Zeg maar gerust geen één;).
Willen diegene die bereid zijn mee te helpen, dat hier melden?
Dan weten we iig waar we aan toe zijn:).
Mitch
%Europe/Berlin %510 %2005, 13:15
Ik doe ook wel mee, laten we eerst goed voorbereiden en kijken wat iedereen wilt.
Desnoods mogen jullie me ook dat opsturen via mail ofzo wat jullie willen en waar en dan wil ik wel een samenvatting maken. Moet dan wel weten of je bezwaar hebt dat ik dat dan post ;)
Dan kan je kijken hoeveel belangstelling er is.
theFlashWizard
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:52
alle locatie en een paar goede datums in 2 enquetes zetten en dan wat de meeste stemmen krijgt proberen te regelen op de datum waarom et meest is gestemd ;)
davyvh
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:10
Ik wil helpen,
kan vanalles regelen,
1 probleem: centraal Nederland is me misschien iets te ver om 1 dagje op stap te zijn.
FantasTies
%Europe/Berlin %896 %2005, 22:31
of hou het op de grens:D
FantasTies
%Europe/Berlin %918 %2005, 23:02
Ondanks dat ik nog best jonge ben lijkt het me wel super gaaf om een keer die mensen te ontmoeten! ik doe mee :D en mij lijkt het ook wel een goed plan om een organisatie te maken!
Mitch
%Europe/Berlin %921 %2005, 23:06
Mensen check dit forum over meeting praten jahier (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=4630)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.