PDA

Volledige versie bekijken : mailformulier maken

Jaapje
%Europe/Berlin %429 %2005, 11:18
Hay
Ik wil graag een mailformulier maken maar ik weet niet hoe.. :S Ik weet het..Er zijn al heel veel topics over maar ik snap dat niet..Ik heb al gegoogled en het hele forum afgezocht..Ik snap dus nix van die topics..Weet iemand of hier een goede nederlandse tutorial van is..? ik heb al bij flash gekeken (hier (http://www.flashfocus.nl/fla/))..Ook nix..Iemand..??

TheDutch
%Europe/Berlin %503 %2005, 13:04
Misschien een idee om eerst een goed boek te kopen voor beginners alvorens je iets wilt gaan maken? De meeste tutorials zijn geschreven met de gedachten dat de lezer al de basis kennis van Flash heeft. Uit jouw woorden begrijp ik dat jij nog helemaal nieuw bent dus lijkt een boek mij het meest praktische.

Zoek naar een boek over Flash MX 2004 of Flash 8 en dan vooral voor beginners tot gevorderden :).
Wanneer je de basis een beetje goed onder de knie hebt zul je de tutorials een stuk sneller begrijpen.

Succes,
Erwin

Jaapje
%Europe/Berlin %595 %2005, 15:16
Ik begrijp er wel wat van..(Gelijk heb je, ik ben vorige week begonnen hier Ook word ik vrijdag pas 12..:S Dus echte ervaring komt hopelijk nog..)Ik kan wel wat met motion tweening en dat soort dingen maar het hoeft niet perse een hele tutorial te zijn.. Misschien heeft iemand de code's voor de actions..Bijv een code voor de tekstvak en eentje voor de verzend button enz..