Volledige versie bekijken : de grote test..letterlijk
josko
%Europe/Berlin %946 %2005, 23:42
deletd
giel12
%Europe/Berlin %469 %2005, 12:15
Jah, valt wel mee. Ik denk als je 'm in flash animeert dat je wel een beter resultaat krijgt. Het lettertype is nogal opvallend. Ik zou een kleiner lettertype gebruiken. bv. verdana in 8pt/10pt.
Veel succes!
josko
%Europe/Berlin %478 %2005, 12:29
ik gebruik geen flash meer, vind het niet meer mooi [nee ik kan het niet super]
ik doe alles met coderen, en zo is ie wel ongeveer goed.. met lettertypes enzo ben ik nog bezi, en komt ook nog een kadertje bij het submenu.
Niek_M
%Europe/Berlin %483 %2005, 12:35
Yow josko,
Ziet er al een stuk beter als de vorige 2 ontwepjes van je!
goede vooruitgang :)
maare, hoezo gebruik je geen flash meer en vindt je het niet meer mooi?! :S
josko
%Europe/Berlin %536 %2005, 13:52
het heeft voornamelijk me tmezelf te maken, niet me tflash...
ik vind dat als flash zonder intro's, spelletjes of 3d werkt het niet zo super meer,
en ik ben niet goed genoeg [en geen zin om het te worden] voor spelletjes, heb een hekel aan intro's te zien, en 3d lukt me helemaal niet met flash...
ik wekr liever met programmeertalen zoals php en javascipt, al ben ik net begonnen aan echt php...
[en ik probeer veilig te proggen, zonder exploits :P]
brunogoossens
%Europe/Berlin %879 %2005, 22:06
wa ne kerel, da zit ier op flashfocus en da houd ni van flash.
flash rulet gewoon.
ps: ik kan u site ni zien want is off dus geen beoordeling
Terror-web
%Europe/Berlin %932 %2005, 23:22
Heb 3x geprobeerd (lees: verschillende tijdstippen verspreidt over de dag) de site te bereiken, geen succes. Wellicht kun je de site uploaden naar een gratis acount (genoeg beschikbaar)
mknol
%Europe/Berlin %349 %2005, 09:23
kom er ook niet op
Jaapje
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:34
http://81.205.23.100/
is me site, ben er nog steeds mee bezig. hij doet het alleen als me pc aan is en apache draait, je ziet hem nl direct van me pc af. [zoals je ziet http://ip/]
graag veel feed
ik heb nog noooit een site gezien met het ip adres als adres voor de site..Bij mij lukt het niet om hem te bekijken.. eerst laadt hij heel lang en dat geeft hij aan dat de pagina niet kan worden weergeven
josko
%Europe/Berlin %722 %2005, 18:19
dat komt omdat de site locaal draait, en hij doet ut alleen als ik me pc aan heb met internet en apache aan. ik ga nu bezig met een update duzz... als ik tevreden ben is ie online;)
dat wil zeggen op een host, waarshcijnlijk word ie ook ebtaalt
one5
%Europe/Berlin %745 %2005, 18:53
hoort dat dan niet in de testcase te staan zou je jezelf dan eens moeten afvragen.
josko
%Europe/Berlin %911 %2005, 22:52
maakt mij niet veel uit, hijs niet moved, in ieder geval. heb net de lay-out upgedate, want ik had wat dingen ervan 'geleend' van ander sites...
hijs alleen nog niet perfect, ik ben er toe in staat echt alles te wissen en overnieuw te beginnen, zodat alles precies klopt...
ik denk dat ik dat binnenkort doe....
maar eerst me php uit, en sorry voor het ongemak dat ie neit altijd online is
Cowerd
%Europe/Berlin %915 %2005, 22:58
ik vond he meerst mooier maar jammer dat er een hoop geleend was
josko
%Europe/Berlin %861 %2005, 21:40
komt eigenlijk neer op de zijkanten, die had ik van invision... ik ga hem nu KOMPLEETA VERVANGEN, alleen hijs wel beshcikbaar, moet alleeen eerst ff op muziek doen...
ikzelf deel je mening overigens, ga er mee bezig om er iets mooiss [van mezelf] v te maken...[enb ik ga proberen php mail aan te krijgen thuis ik wil bestel formuliertje maken:#]
josko
%Europe/Berlin %751 %2005, 19:01
heb er nu een bezoekerteller bij gemaakt, en een logboek, zoda ik weet wie er komt
josko
%Europe/Berlin %459 %2005, 12:01
kan een zone manager dit verplsstaen naar de testcase? ik doe niet veel meer als testen
update:
er is nu een grafische bezoekersteller,
en ik heb et een gastenboek gemaakt
deze zijn beide aan de hand van een txt bestand, en ik ga zometeen de telle verbeteren
josko
%Europe/Berlin %596 %2005, 15:18
de site bestaat bij deze niet meer, had er geen zin meer in
Dopefish
%Europe/Berlin %636 %2005, 16:15
ooit van een edit knop gehoord,
als je onze mening wilt moet ie natuurlijk wel altijd online zijn, maargoed.
Flash is tof!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.