PDA

Volledige versie bekijken : ad eight

moby18
%Europe/Berlin %751 %2008, 18:02
Het heeft even geduurd, maar onze nieuwe site is klaar! :)

Klikkerdeklik (http://www.adeight.nl)

Ea.Z
%Europe/Berlin %761 %2008, 18:17
Eigen sites horen niet thuis in 'cool sites' (ookal is het een cool site):
vandaar verplaats ik dit naar de testcase :)

michelsteege
%Europe/Berlin %808 %2008, 19:23
wow super vet erg orgineel en mooi gedaan.

en werkt ook nog eens snel en vloeiend ik zeg showcase!

tijmen_4real
%Europe/Berlin %813 %2008, 19:31
Vet....Showcase!!

radem205
%Europe/Berlin %825 %2008, 19:49
Supervet man!!! Echt een hele mooie style. Bij het preloaden dacht ik "Mwah", maar ik vind het echt supervet allemaal!! Zeker Showcase waardig!!

moisarina
%Europe/Berlin %429 %2008, 10:18
Ik vind het zelf niet zo geweldig als bovenstaande "korte/niet onderbouwende" reacties P)

-Het menu is een beetje onlogisch ingedeeld in mijn ogen met name het nieuws gedeelte is een eind ver weg, misschien kan het zelfs nog op de homepagina?
-Als je op een van de onderwerpen hebt gedrukt en je wilt toch een andere moet je eerst de hele animatie af kijken
-Bij wat doen wij en je drukt op een van de "submenus" overlapt de inhoud hiervan twee buttons.
-De voorbeelden van julie "showcase" zijn nogal klein een linkje of een groter plaatje hiervan zou ook leuk zijn? Zelfde met de referenties.
-Contact pagina is het idee wel leuk maar de uitvoering vind ik zwaar irritant, als je een contact formulier wilt invullen dan zit die octopus zwaar in de weg.

Er kan nog heel wat verbeterd worden, ja de animaties zijn wel leuk maar mwah.
Ook ben ik wel geinteresseerd in hoe jullie het hebben gemaakt, waarom onder de zee? Het bedrijf heet Ad Eight en de connectie zie ik er niet in. :)

AKNL
%Europe/Berlin %435 %2008, 10:27
Zeker originele website, maar heb zoals Moisarina ook nog wel wat opbouwende opmerkingen:

- Animaties haperen soms hier en daar. Lijkt wel of het geheel soms wat moeite heeft alles te laten zien/bewegen. Maar dat kan ook aan mn pc liggen natuurlijk.
- Sommige animaties mogen best wat sneller, aangezien het heen en weer zwemmen na een paar keer beetje boring wordt :)
- Team bleef hangen toen ik op Administratie klikte vanuit account. Maar na hertest niet.

Leuk concept, zeker showcase imo.

moby18
%Europe/Berlin %447 %2008, 10:44
Ik vind het zelf niet zo geweldig als bovenstaande "korte/niet onderbouwende" reacties P)

-Het menu is een beetje onlogisch ingedeeld in mijn ogen met name het nieuws gedeelte is een eind ver weg, misschien kan het zelfs nog op de homepagina?
-Als je op een van de onderwerpen hebt gedrukt en je wilt toch een andere moet je eerst de hele animatie af kijken
-Bij wat doen wij en je drukt op een van de "submenus" overlapt de inhoud hiervan twee buttons.
-De voorbeelden van julie "showcase" zijn nogal klein een linkje of een groter plaatje hiervan zou ook leuk zijn? Zelfde met de referenties.
-Contact pagina is het idee wel leuk maar de uitvoering vind ik zwaar irritant, als je een contact formulier wilt invullen dan zit die octopus zwaar in de weg.

Er kan nog heel wat verbeterd worden, ja de animaties zijn wel leuk maar mwah.
Ook ben ik wel geinteresseerd in hoe jullie het hebben gemaakt, waarom onder de zee? Het bedrijf heet Ad Eight en de connectie zie ik er niet in. :)

Bedankt voor jullie reacties!
- Het menu is heel bewust zo voor gekozen. De nieuwsberichten die wij op onze site zetten zijn niet zo belangrijk dat ze als eerste in beeld moeten. Vandaar...
- Je moet inderdaad de animatie eerst helemaal afkijken, kan me voorstellen dat als je ze een paar keer gaat bekijken, dat het dan vervelend is. Maar de animaties maken de site. Het is de beleving...
- Klopt, daar zijn we nog aan het werken, die 2 buttons die wegvallen, worden verplaatst.
- Ook hier gaan we mee aan de slag, bv. groter door erop te klikken.
- Als je 'echt' contact met ons wil opnemen, dan maakt die kleine handicap niets uit denk ik. Door 'm een beetje op te schuiven kom jer er wel.

Maar toch goed om deze punten te horen. Wij hebben 'm al zo vaak bekeken, dat je sommige dingen gewoon niet meer ziet. Dus ... thnx!

Oh... en de octopus zit in onze nieuwe huisstijl. Hij speelt daarin een zeer prominente rol (staat op onze auto's, drukwerk, gevelbelettering, etc.). Dus het lag al snel vast dat we iets met de octopus wilden doen.

We@sele2
%Europe/Berlin %504 %2008, 12:06
Deze site is supervet! Ik zeg SHOWCASE! Echt heel vet maar ook grappig gedaan.
Vooral dat met die haai:P ik schrok me het apenzuur:P haha

moisarina
%Europe/Berlin %571 %2008, 13:42
Bedankt voor jullie reacties!
Maar toch goed om deze punten te horen. Wij hebben 'm al zo vaak bekeken, dat je sommige dingen gewoon niet meer ziet. Dus ... thnx!

Oh... en de octopus zit in onze nieuwe huisstijl. Hij speelt daarin een zeer prominente rol (staat op onze auto's, drukwerk, gevelbelettering, etc.). Dus het lag al snel vast dat we iets met de octopus wilden doen.
Ik was bang dat je het echt totaal verkeerd zou opvatten maar je neemt het goed op(opbouwende puntjes) en ik snap er nu ook wat meer van :)
In ieder geval ga zo door!

MazMellow
%Europe/Berlin %077 %2008, 01:52
De site ziet er zeker leuk uit!

Helaas wil de informatie niet laden bij mij? alleen home krijg ik te zien na het klikken op welk ander onderwerp in het menu dan ook. krijg ik geen tekst "veld" en dus ook geen tekst. wel een bordje terug. Als ik hier op klik gebeurt er echter niets.

Ik heb een 2 mac's met beiden leopard 10.52 en heb de site bezocht in Firefox en Safari en bij beiden zelfde verhaal.

moby18
%Europe/Berlin %410 %2008, 09:50
De site ziet er zeker leuk uit!

Helaas wil de informatie niet laden bij mij? alleen home krijg ik te zien na het klikken op welk ander onderwerp in het menu dan ook. krijg ik geen tekst "veld" en dus ook geen tekst. wel een bordje terug. Als ik hier op klik gebeurt er echter niets.

Ik heb een 2 mac's met beiden leopard 10.52 en heb de site bezocht in Firefox en Safari en bij beiden zelfde verhaal.

Hmmmm.... ligt waarschijnlijk aan je flash versie. Heb hier ook een Mac, met 10.4, en thuis een met 10.5. Beiden geen probleem. Zowel safari als firefox.

mknol
%Europe/Berlin %421 %2008, 10:06
Wow ziet er super uit! Ik krijg er een bepaald spongebob gevoel bij (positief!) :D
http://www.gameguru.in/images/spongebob-dinerdash.jpg

pete_zahut
%Europe/Berlin %437 %2008, 10:30
Knap gedaan, site blijft af en toe wat hangen, maar dat zijn details die nog weggewerkt kunnen worden. Proficiat!

Is het een eigen productie of extern?

Ea.Z
%Europe/Berlin %869 %2008, 20:52
En nogmaals verplaatst, en deze keer blijft hij er staan!
Showcase voor dit project! Goed gewerkt!
Proficiat ;)

emin
%Europe/Berlin %014 %2008, 00:20
Erg mooie site...zit zo te zien veel werk in :D

Enige wat ik zou toevoegen is links naar dingen die jullie gemaakt hebben (en/of grotere plaatjes bij het portfolio gedeelte)

barry_driessen
%Europe/Berlin %554 %2008, 13:18
Hey Patrick,

Ik zie dat je de site zelf al gepost hebt en dat je m'n lintje weggekaapt hebt :):):):)

Ik wilde 'm net zelf gaan posten hier :D

Grtz,
Barry

moby18
%Europe/Berlin %662 %2008, 15:54
Hey Barry... jij ook hier!? :D Reacties zijn goed hé...!

Als je nog meer adresjes weet waar je 'm kunt showen, dan ga je gang! ;)

fommes
%Europe/Berlin %517 %2008, 12:25
Ik vindt hem er erg netjes uit zien!

kreeg er ook wel een spongebob gevoel bij, maar dat heb je al snel als het onder water is en getekend ;), proficiat jullie hebben een originele en grafisch erg mooie site neergezet.

2c-Interactive
%Europe/Berlin %102 %2008, 02:27
echt geniaal :)
origineel.. en technisch zit het ook goed inmekaar..

gr
Remon

wow-accounts.net
%Europe/Berlin %493 %2008, 11:51
wow vet man!

vector monkey
%Europe/Berlin %048 %2008, 01:10
Erg leuk gedaan, en inderdaad technisch ook nice.
Enige punt van kritiek; Ik vind de typo niet overal even goed.
Soms staan teksten niet mooi of te krap in buttons. (bij "wat doen wij" en "referenties")

Maar euh, wie heeft die site nou eigenlijk gemaakt? En wie verdient het lintje nou eigenlijk?

metallord
%Europe/Berlin %564 %2008, 14:32
proficiat een erg leuke interactieve website.

SeriousMedia
%Europe/Berlin %413 %2008, 10:56
Zekers een mooie site.
Is weer eens wat anders als het standaard geneuzel :)

Groeten,

Ramon

kinkstar
%Europe/Berlin %597 %2008, 15:20
leuke site niet echt speciaal in mijn ogen maar je ziet dat er wat werk in is gestoken,
1 belangrijk punt waar ik me kapot aan erger: de visjes die langskomen waar je met je muis over gaat die dan weg zwemmen, je kan er niet op klikken dus doe even mc.useHandCursor = false;

ikillyou
%Europe/Berlin %399 %2008, 10:35
erg mooi gedaan de titanic is er niks bij :D

gbolssens
%Europe/Berlin %877 %2008, 22:03
Ik vind 'm zeker origineel, maar als je snel even iets wil opzoeken is de animatie er soms wel te veel aan. Misschien dat je ook een HTML variant kan aanbieden, maar da's mijn mening.

Ik heb ook nog een bug gevonden:
Bij "Ons team" kan je op een bepaald moment niet meer op de bordjes klikken en blijft de foto/foto's staan van de laatste keer. Ook komt er geen handCursor meer als je over de bordjes gaat met je muispijl.

greetz,
GB