PDA

Volledige versie bekijken : flashvars probleem

damen18
%Europe/Berlin %503 %2008, 12:04
Hallo,

Ik ben bezig met Flashvars en heb er het een en ander over gevonden. Zoals dit topic: http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=15769&highlight=flashvars

Er staat een zipfile bij en als ik die extract en upload naar mn server dan werkt het.

Nu het probleem: Zodra ik dat bestand wil aanpassen aan mijn site, dan werkt het niet. En om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar het aan ligt.

Ook heb ik die bestanden gebruikt die in de zipfile staan en zodra ik buttons of plaatjes toevoeg werkt het ook niet. Heeft dit er iets mee te maken?

Wat ik aan pas: ik pas groen aan naar home, oranje naar contact en blauw naar metalen.
Ook het menu pas ik aan naar diezelfde namen. Javascript ook. Hij geeft wel aan als melding dat hij naar de goede link zou moeten gaan, section is home bijvoorbeeld. Maar hij gaat niet naar de goede frame, maar gewoon naar de eerste.

Ik hoop dat het duidelijk is en dat jullie mij kunnen helpen.

martie molenaar
%Europe/Berlin %700 %2008, 16:49
Het is voor mij niet echt duidelijk. Maar trace is de stappen. Om overzicht te houden doe je

trace("naamwatjetraced :"+ objectwatjetraced);
trace("this :"+this );

damen18
%Europe/Berlin %338 %2008, 08:07
Bedankt voor je reactie

Het zit zo: Ik heb een flashsite met 3 pagina's, home, info en contact. Elke van deze pagina's hebben een achtergrond, een vierhoek getekend, simpel dus. En op een andere pagina (test.html) staat een flashmenu met html content. Hier vandaan link ik naar een frame home bijvoorbeeld op de flashsite. Maar nu komt het: zodra ik een plaatje toe wil voegen op dezelfde laag, of een nieuwe laag in de flashsite dan laat hij het niet zien.

martie molenaar
%Europe/Berlin %404 %2008, 09:42
Zet je het nieuwe plaatje wel op de getNextHighestDepth()?
Ik begrijp het probleem niet echt.

damen18
%Europe/Berlin %414 %2008, 09:56
getNextHighestDepth()?????

Het plaatje staat een laag boven het getekende gedeelte, maar hij laat het plaatje niet zien. zal ik anders uploaden wat ik heb? Misschien dat het dan duidelijk wordt

martie molenaar
%Europe/Berlin %414 %2008, 09:57
Jep, doe dat even.

damen18
%Europe/Berlin %458 %2008, 10:59
www.nfsupplies.nl/flashvars.zip (http://www.nfsupplies.nl/flashvars.zip)

Hier gaat het om een movie die niet geladen wordt. Ik hoop dat het hiermee duidelijk wordt.

Je moet eerst bt.html opstarten en wordt het gelinkt naar flashvars_test_recieve.html

Dit schijnt sowieso niet lokaal te werken, dus je kan het beter testen op een server.

martie molenaar
%Europe/Berlin %461 %2008, 11:04
Hij doet uberhaupt echt helemaal niks zelfs het opstarten niet. Dus dat zou ik maar eerst aan de praat zien te krijgen. Ik snap ook niet wat die sections zijn. Je vraagt section op in een text vak, maar op dat moment staat die nog nergens op. Je moet hem dus opslaan in een variable en vervolgens vullen op de framelabels, hij geeft nu undifined aan.

damen18
%Europe/Berlin %469 %2008, 11:15
het werkt niet lokaal, dus om te testen moet je het op een server zetten. section is de variabele en home is een frame in flashvars_test_recieve.fla

martie molenaar
%Europe/Berlin %519 %2008, 12:27
Ik heb het op de server getest.

damen18
%Europe/Berlin %695 %2008, 16:41
maar hij geeft bij jou gelijk al aan dat het undefined is? dat is wel raar, want dat werkt hier wel. Alleen hij laat geen movies en images zien, wel dingen die getekend zijn.