stnamaar
%Europe/Berlin %937 %2008, 22:30
Beste,
Ik heb een 'index.swf' waarin alle content komt via externe swf's. Eén van die externe swf's die ik inlaad heet 'taalkeuze.swf'. Dit doe ik via 'new Loader()...' Alles werkt tot daar perfect.
In de externe swf 'taalkeuze.swf' staan enkele buttons. Wanneer men op één van die buttons klikt moet in de 'index.swf' het huidige frame op de timeline verplaatst worden naar een andere frame.
Ik krijg altijd de volgende foutmelding: TypeError: Error #1010: A term is undefined and has no properties.
at MethodInfo-11()
at flash.events::EventDispatcher/dispatchEventFunction()
at flash.events::EventDispatcher/dispatchEvent()
at flash.net::URLLoader/onComplete()
Ik gebruik de volgende code in mijn externe swf 'taalkeuze.swf':
this.parent.gotoAndStop("index");
Ik heb geprobeerd dit probleem zelf op de lossen maar kon tot op heden nog geen werkende oplossing vinden.
Heeft iemand een tip?
Groeten Steven
Ik heb een 'index.swf' waarin alle content komt via externe swf's. Eén van die externe swf's die ik inlaad heet 'taalkeuze.swf'. Dit doe ik via 'new Loader()...' Alles werkt tot daar perfect.
In de externe swf 'taalkeuze.swf' staan enkele buttons. Wanneer men op één van die buttons klikt moet in de 'index.swf' het huidige frame op de timeline verplaatst worden naar een andere frame.
Ik krijg altijd de volgende foutmelding: TypeError: Error #1010: A term is undefined and has no properties.
at MethodInfo-11()
at flash.events::EventDispatcher/dispatchEventFunction()
at flash.events::EventDispatcher/dispatchEvent()
at flash.net::URLLoader/onComplete()
Ik gebruik de volgende code in mijn externe swf 'taalkeuze.swf':
this.parent.gotoAndStop("index");
Ik heb geprobeerd dit probleem zelf op de lossen maar kon tot op heden nog geen werkende oplossing vinden.
Heeft iemand een tip?
Groeten Steven