jkrielaars
%Europe/Berlin %482 %2005, 12:34
Ik zit met het volgende probleem:
Ik moet een hele rij variabelen inladen die vanuit een php file komen. Ik wil pas dat mijn swf verder speelt als alle variabelen geladen zijn. Daarom is de laatste variabele die de php file geeft altijd hetzelfde, namelijk geladen=1
Mijn flash filmpje heeft als 1e frame de volgende actie:
loadVariables("vars.php", this);
het 3e frame heeft de volgende actie:
if (geladen==1)
{
gotoAndPlay("fashion",1);
}
else
{
gotoAndPlay(2);
}
Nou dacht ik dat ie zodra de laatste variabele is ingeladen door zou moeten spelen (geladen is immers 1)
Hij komt echter niet voorbij de if-loop, hij word eeuwig teruggestuurd naar frame 2.
De variabele "geladen" word wel geladen, want deze heb ik bij wijze van test even laten weergeven in frame 2. Na een tijdje word ie echt 1.
Ik denk zelf dat het iets met de typen te maken heeft, dus ik zie ergens quotes over het hoofd, maar wat ik ook probeer, het lukt me niet.
Iemand die me even kan helpen?
output van mijn php file->
&serie_naam_1=series://1e serie ...bla bla ... &geladen=1
Jasper
Ik moet een hele rij variabelen inladen die vanuit een php file komen. Ik wil pas dat mijn swf verder speelt als alle variabelen geladen zijn. Daarom is de laatste variabele die de php file geeft altijd hetzelfde, namelijk geladen=1
Mijn flash filmpje heeft als 1e frame de volgende actie:
loadVariables("vars.php", this);
het 3e frame heeft de volgende actie:
if (geladen==1)
{
gotoAndPlay("fashion",1);
}
else
{
gotoAndPlay(2);
}
Nou dacht ik dat ie zodra de laatste variabele is ingeladen door zou moeten spelen (geladen is immers 1)
Hij komt echter niet voorbij de if-loop, hij word eeuwig teruggestuurd naar frame 2.
De variabele "geladen" word wel geladen, want deze heb ik bij wijze van test even laten weergeven in frame 2. Na een tijdje word ie echt 1.
Ik denk zelf dat het iets met de typen te maken heeft, dus ik zie ergens quotes over het hoofd, maar wat ik ook probeer, het lukt me niet.
Iemand die me even kan helpen?
output van mijn php file->
&serie_naam_1=series://1e serie ...bla bla ... &geladen=1
Jasper