PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw

madtrooper
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:42
Hey, ik ben nieuw op deze site en ik heb net flash 8 Pro gedownload, ik ben net een beginner dus ik zou graag te horen krijgen hoe ik nu eigelijk het beste zou beginnen?
Alvast bedant :D ;)

madtrooper
%Europe/Berlin %448 %2005, 11:46
Hey, ik ben nieuw op deze site en ik heb net flash 8 Pro gedownload, ik ben net een beginner dus ik zou graag te horen krijgen hoe ik nu eigelijk het beste zou beginnen?
Alvast bedant :D ;)
Het begint al goed, ik heb dus idd die flash 8 gedownload en da is een .dmg file, hoe open ik da???

Flashgirl
%Europe/Berlin %478 %2005, 12:29
Het is gewoon een .exe hoor. Als je een ander bestand ziet is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan. Probeer het nog maar eens: http://www.macromedia.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=flashpro

madtrooper
%Europe/Berlin %500 %2005, 13:00
Ik had per ongeluk dat bestand voor mac gedownload, lol :) bedankt :)

ixus
%Europe/Berlin %968 %2005, 00:14
Iemand van 15 jaar die Flash 8 Pro ergens download en dan nog voordat die hem geiinstalleerd heeft vraagt waar die best kan beginnen.....
Ik word hier een beetje triest van........ :X

peres
%Europe/Berlin %972 %2005, 00:19
je moet toch ergens beginnen... het is al heel cool dat madtrooper het probeert.

en waarom maakt de leeftijd wat uit? :(

Niek_M
%Europe/Berlin %974 %2005, 00:23
Hoe eerder, hoe beter :)

ixus
%Europe/Berlin %976 %2005, 00:25
Ik bedoel alleen maar, waar betaalt hij die software van ??
Niet op de reguliere manier denk ik...
Maar goed....
Ik maak me wel eens vaker druk om niets ;)

peres
%Europe/Berlin %977 %2005, 00:27
trial...? ;)

Flashgirl
%Europe/Berlin %978 %2005, 00:29
Hij had bij het downloaden van de trial voor de Mac versie gekozen, zoals je kunt lezen. Niks aan de hand dus, en hou het gewoon gezellig ;) .

ixus
%Europe/Berlin %984 %2005, 00:37
Excuses voor mijn te snelle reactie. :#
Post idd half gelezen.