PDA

Volledige versie bekijken : Foto van klein naar groot

davidvt
%Europe/Berlin %491 %2008, 11:47
Beste!

Ik ben bezig met een opdracht voor school, en mijn flash kennis is minimaal.
Nu wil ik mijn portfolio laten zien, d.m.v een foto slider.

Nu zag ik op deze (http://www.relakz.com/collection1/index.php) website een mooie slider staan. Als je op de foto klikt, wordt deze vervolgens vergroot. Hoe doe ik dit, of wat is hiervoor de actionscript code?

Ik heb mij suf gezocht op het i-net, maar heb nog niet echt iets kunnen vinden wat hierop lijkt.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Alvast dank!

davidvt
%Europe/Berlin %547 %2008, 13:07
nobody knows? :<

B-Mantis
%Europe/Berlin %551 %2008, 13:14
dat werkt heel simpel. Waarschijnlijk is er amber actionscript gebruikt; De foto's worden namelijk niet echt vergroot.
Als je simpelweg in je root een achtergrond zet met een aantal knoppen, en op verdere keyframes wat voorgrondjes erbij zet, kun je met die knoppen regelen dat er tussen die achtergronden geswitched wordt. Hierover zijn zat turorials te vinden, en als je geen as3 tutorials kunt vinden, zoek dan naar as2 tutorials, aangezien het groote deel hiervan design is en niet code.

davidvt
%Europe/Berlin %556 %2008, 13:21
Het moet redelijk snel af.. weet iemand waar ik het vandaan kan downloaden?

davidvt
%Europe/Berlin %633 %2008, 15:11
:( :( :(

theFlashWizard
%Europe/Berlin %878 %2008, 21:05
Je begrijpt hopelijk wel dat dit niet de bedoeling is. Niet echt gek dat er dus niemand reageert.

mknol
%Europe/Berlin %887 %2008, 21:18
Het vragen om kant en klare oplossingen is hier niet de bedoeling. Ook het bumpen van je topic met een hoop smilies wordt niet echt gewaardeerd. Deze heb ik daarom ook verwijderd. Ook staat je topic in een verkeerd onderwerp. Je hebt zelf flash mx 2004 (als we je profiel mogen geloven), dus je hebt niets aan actionscript 3.0. Dus je onderwerp is ook nog eens verplaatst. Wat denk je nu zelf :X

Een hoop zaken die dus tot het niet beantwoorden van het topic kunnen leiden. Het beantwoorden van een vraag is bij FlashFocus op vrijwillige basis, je kunt dus niet verwachten dat er binnen 5 minuten een antwoord staat.

Let a.u.b. hierop in het vervolg, anders wordt dit hele topic gesloten. Tenslotte ben je zelf akkoord gegaan met de regels (http://www.flashfocus.nl/index.php?page=regels) die voor dit forum gelden.