PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] [as][/as] tag

TheDutch
%Europe/Berlin %380 %2005, 10:08
Hoi,

Op het Snitzforum van DZ was er veel vraag naar de tag. Dit omdat dan alle ActionScript die daar tussen staat mooi geindent wordt en er dan syntax highlighting ondersteunt wordt. Dit zorgt voor het sneller lezen van de code and het maakt het hele plaatje overzichtelijker.

De tag kan gevonden worden op vBulletin ontwikkel fora zoals vBulletin.org. Ik denk dat ik niet de enige ben die het ontzettend fijn zal vinden als dit geinstalleerd wordt, wat trouwens eitje is :).

Erwin

g3cko!
%Europe/Berlin %394 %2005, 10:28
dat zou super zijn!

Dauntless
%Europe/Berlin %429 %2005, 11:18
Dat is denk ik al een paar keer voorgesteld geweest en daar wordt voor gezorgd ;)

TheDutch
%Europe/Berlin %432 %2005, 11:22
Ik heb mijn ogen op de onderwerpen laten vallen en kon het niet echt vinden. Het kan wellicht anders genoemd zijn wat mij dus niet opviel :).

Top dat er aan gewerkt wordt!

Dauntless
%Europe/Berlin %434 %2005, 11:25
Ik heb mijn ogen op de onderwerpen laten vallen en kon het niet echt vinden. Het kan wellicht anders genoemd zijn wat mij dus niet opviel :).

Top dat er aan gewerkt wordt!
Zie Denki's post: "Naries code highlighting" . En dan ook nog een paar over de rest van het forum, wanneer gewoon iemand opmerkt dat het wel handig zou zijn.

TheDutch
%Europe/Berlin %442 %2005, 11:36
Naries code highlighting

Dat is niet de tag dus hé ;).
Er is een speciale module(erg hightech) voor die je in een scheet kunt installeren en trouwens ook aan de AS dictionary kunt hangen.

Dat andere het opgemerkt hebben is goed, ik heb hun opmerking niet opgemerkt. Boeit niet echt lijkt me, jullie zullen vast blij zijn dat mensen met jullie meedenken.

Dauntless
%Europe/Berlin %443 %2005, 11:38
Dat is niet de tag dus hé ;).
Als die er in komt is het toch in de vorm van :p
Maar waarschijnlijk zal die Hack van vBulletin.org geïnstalleerd worden...
We zullen nog wel zien... :)

TheDutch
%Europe/Berlin %445 %2005, 11:42
Wanneer je ook andere fora bezoekt zul je de tag wel kennen, vooral bij de nieuwe vBulletin's. Echt gave shit!

We wachten het af :)

Bedankt hé...

Roenes
%Europe/Berlin %535 %2005, 13:51
Maar dauntless, stel als die as tag komt dan hebben we nix maar aan de code tag want dan is er een aparte php en as tag. Dus komt die highlighting niet gewoon in de code tag? :)

Dauntless
%Europe/Berlin %539 %2005, 13:57
Maar dauntless, stel als die as tag komt dan hebben we nix maar aan de code tag want dan is er een aparte php en as tag. Dus komt die highlighting niet gewoon in de code tag? :)
Als dat gebeurt heb je niets meer voor javascript, xml, html, en nog vele andere ;)

Roenes
%Europe/Berlin %544 %2005, 14:03
sorry, je hebt gelijk! My bad :)

TheDutch
%Europe/Berlin %550 %2005, 14:12
Inderdaad, officieel hoort het ook zo:

[code] = HTML + JS + CSS
[php] = PHP
[as] = ActionScript

Jorim
%Europe/Berlin %903 %2005, 22:41
En jawel de ActionScript highlighter (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=887) is er!