PDA

Volledige versie bekijken : Help, hoe begin ik met een intro in Flash?

bennie
%Europe/Berlin %698 %2005, 17:45
hallo allemaal ik zal me eerst ff voor stellen

ik ben bennie..
en ben wil gaan beginnen aan een flash intro voor de squad club allen weet ik niet hoe ik moet beginnen mij engeks is niet zo goed dus heb ik niets aan een engelse versie ik heb er druk op gezocht naar een nl verzie maar die vondt ik niet :( maar goed

nu wil ik graag een intro maken met flash HOE MOET IK BEGINNEN...?????
ik begrijp er geen pepernoot van :P

na ik hoop dat ik er antwoort op krijg

al vast bedankt voor de moeite

gr bennie

Pimm
%Europe/Berlin %721 %2005, 18:18
Mate, begin niet zomaar een intro te maken, gaat niet werken.

Als je echt een intro in Flash wilt hebben moet je eerst leren Flashen (wat heel erg leuk is), als je daar geen tijd voor hebt kun je Flash beter links laten liggen.

No offence b.t.w. je bent namelijk niet de eerste die Flash probeert en al meteen iets groots wilt maken (en tussen die mensen val jij nog erg mee).

digitalnrg
%Europe/Berlin %722 %2005, 18:20
wat is squad

vectorboy
%Europe/Berlin %741 %2005, 18:47
I'm with Pimm [:o)]

Je topic hoort hier trouwens niet thuis, een moderator zal het dadelijk wel even verplaatsen...

bennie
%Europe/Berlin %917 %2005, 23:01
oke sorry ik had het hier geplaast stond er niet bij stil

o een sqaud is een groep dat online gamet...
bijv Delt force of Battelfield 1 en 2
wij zijn een smurfen sqaud the smurfs (http://www.thesmurfs.nl/) zie link...

Finesky
%Europe/Berlin %952 %2005, 23:51
engelse versie

Een versie van wat?

Het is natuurlijk niet mogelijk om zomaar snel een intro te maken zonder kennis.
Of je moet uitwijken naar andere programma's als Swish.

Echt; Als je een beetje de tijd hebt, ga flash leren;).
Wedden dat het je nieuwste hobby's word:).
Waar wacht je nog op, klik op 'tutorials' boven aan in het menu!

bennie
%Europe/Berlin %736 %2005, 18:40
Oke Thx Dat Had Ik Nog Niet Gezien

BDisOKE
%Europe/Berlin %624 %2005, 15:59
Begin eerst is met wat kleine experimenten in Flash.
Leer motiontweenen, shapetweenen, werken met MovieClips.
Nederlandse versie is er niet, maar als je een tijdje oefent met de Engelse versie moet dat ook zeker lukken. :)

timiejz
%Europe/Berlin %453 %2005, 11:52
Als je echt een intro in Flash wilt hebben moet je eerst leren Flashen (wat heel erg leuk is)
LET OP! --> Flash werkt verslavend :P

mknol
%Europe/Berlin %595 %2005, 15:17
LET OP! --> Flash werkt verslavend :P
sterker nog..
PAS OP: Flash IS verslavend

FantasTies
%Europe/Berlin %601 %2005, 15:26
Hee bennie ik ben het ook met pimm eens, ik zelf ben begonnen met deze tut: http://www.flashfocus.nl/tutorials/Beginnen%20met%20Flash/?filename=Beginnen%20met%20Flash%20via%20animatie% 20I_Step%20vor.zip er is ook een versie 2 van als je die helemaal snapt moet je met een intro toch al heel ver komen, en keer op alle knopjes klikken werkt ook :P

Jaapje
%Europe/Berlin %609 %2005, 15:37
Hee bennie ik ben het ook met pimm eens, ik zelf ben begonnen met deze tut: http://www.flashfocus.nl/tutorials/Beginnen%20met%20Flash/?filename=Beginnen%20met%20Flash%20via%20animatie% 20I_Step%20vor.zip er is ook een versie 2 van als je die helemaal snapt moet je met een intro toch al heel ver komen, en keer op alle knopjes klikken werkt ook :P

Ik ben zelf ook begonnen met die tutorial..Ik ben hier pas een weekje (0ok Nieuweling dus)
Maar nu begrijp ik al veel meer..Ik deed al ongeveer 2 maanden aan flash maar ik heb ook gemerkt dat je eerst de basis dingen moest gaan leren en dan pas aan de echte leuke grote dinge.( ik ben ook nog niet klaar met de basis hoor.. ;) ) Maar als je het begrijpt word het steeds leuker..(heb ik al gemerkt..) en als je iets niet snapt kun je altijd door het forum zoeken naar het antwoord op jouwn vraag..En als dat niet lukt dan plaats je maar een topic ofzo.. ;)

Je bent al heel wat ouwer dan mij dus dan leer je het (denk ik )
ook wel wat sneller... Suc6

:D

bennie
%Europe/Berlin %459 %2005, 12:01
dank jullie wel ik ben nu aan het leren hoe je tewerk moet gaan met flash

ik kan nu al een klok van links naar rechts van onder naar boven :D

na ik ben er blij mee en dat is me eerste stap :D en oja als jullie nieuw schierig zijn hoe mij intro wil worden klik dan hier---> http://www.god-df.com/