PDA

Volledige versie bekijken : Safe logon & up & download website

Arathien{DS}
%Europe/Berlin %694 %2005, 17:40
Hoi,
ik zit al een tijdje in een MMO-project.. en we hebben problemen met file transferring (msn= evul), ik wil graag het volgende:
1: Safe logon, met Username en password (dat ie dit ook opslaat..)
2: Uploading and downloading op de server (dat ie deze files langere tijd kan behouden)
3: Message posting, dat bij de file een message kan gezet worden
4: Online (IE of Firefox) berijkbaarheid
als hier tutorials voor zijn (als dit al mogelijk is) zou ik graag weten waar deze zijn, of als iemand weet hoe het moet mij dat hier uit te leggen
Hartelijk bedankt
(btw: ik wil dit zelf in Flash op onze EIGEN server, ik wil niet op de een of andere filetransfer website trechtkomen..)

FlashL
%Europe/Berlin %708 %2005, 18:00
waarom zou je dit in flash doen?! Er bestaan zat standaard blackboard templates

Arathien{DS}
%Europe/Berlin %709 %2005, 18:01
Zoals? waar kan ik deze vinden.. (wrm in flash? nja.. geen kosten he? flash studio heb ik al... dus...)

FlashL
%Europe/Berlin %742 %2005, 18:49
flash zal het toch echt niet in zijn eentje kunnen. deze zal gebruik moeten maken van mysql en php of aspx enz er zal toch echt zo`n taal bij komen kijken. Kijk hier eens
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/File_Manipulation/File_Management/more8.html

ik heb zelf wel zoiets gebouwd alleen dan kon je alleen inloggen met een paswoordje en kon je bestanden uploaden en verwijderen. Is niet echt veilig maar zolang jij alleen de link naar de site weet is het ok. Gebruik het nog steeds op school met mijn groep

Arathien{DS}
%Europe/Berlin %743 %2005, 18:51
keej bedankt.. kzal et cker proberen.. (domeinnaam 4762354253.4027346.com ofzo..) muahahahah