Volledige versie bekijken : gastenboek wil niet laden in vanuit een externe swf!!!
bassman
%Europe/Berlin %663 %2005, 16:55
hey mensen van ff,
ik ben bezig met een website voor mijn band (hij is nog niet af ;) )
maar ik stuit op een probleem (net als bij mij vorige website)
het gastenboek wil maar niet werken.... :S
nou eigenlijk werkt hij gewoon zoals het moet:
http://www.bassman.jezusfreak.nl/guestbook.swf
alleen nu laad ik het gastenboek in op:
http://www.bassman.jezusfreak.nl/index.swf
hier doet hij het niet :O
uiteindelijk wil ik zorgen dat hij het doet op:
http://www.bassman.jezusfreak.nl/site.html
wie kan er mij helpen.
moet ik met _root. gaan werken ( :S ) of met _parent. ofzo?
b.v.d
Ea.Z
%Europe/Berlin %332 %2005, 08:59
hoi
het zal wel te maken hebben met die _root en _parent als je het mij vraagt...
waarschijnlijk heb je ergens in je gastenboek _root gebruikt en verwijs je er later naar door een _parent te gebruiken ofzo...
mss dat je maar eens een fla moet uppen waar we naar de code van je gastenboek kunnen kijken... (in eerste instantie moet je maar eens een _lockroot in je gastenboek steken en hem dan in de site testen. als het dan gaat is die _root/_parent dus het probleem;))
TheDutch
%Europe/Berlin %471 %2005, 12:19
Zet op _root frame 1 van je guestbook.swf de volgende lijn code:
this._lockroot = true;
bassman
%Europe/Berlin %521 %2005, 13:31
sorry voor mijn late reactie kom net terug van een feest (dat de hele avond door shikkeren was :) )
maare ik heb nu lockroot op mijn eerste frame van mijn guestbook maar hij wil zig nog steeds niet inladen.
ik heb wel ff de fla geupload
http://www.bassman.jezusfreak.nl/guestbook.fla
b.v.d
ik hoop dat het gaat lukke:)
want ik kom er nie echt meer uit :S [^]
bassman
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:58
kan dan niemand me dan helpen.... :(
TheDutch
%Europe/Berlin %339 %2005, 09:08
Ik kijk er vanmiddag wel even naar...heb nu nog een te grote roes ;).
mateo)
%Europe/Berlin %419 %2005, 11:04
sorry, geen flash 8 :(
TheDutch
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:42
Gebruik loadVariables met als target de MovieClip waar de variable beschikbaar moeten zijn ipv loadVariablesNum :).
Nog beter is het gebruik van the loadVars Class, maar dat is misschien op dit moment te veel gevraagd.
sunburner
%Europe/Berlin %615 %2005, 15:46
ik heb heel het zelfde probleem, mijn gastenboek werkt perfect tot ik guestbook.swf in site.swf load. alles lukt, behalve mijn inhoud van mijn gastenboek komt er nie op [V] ik hoop dat er iemand kan helpen, want dat hier boven werkt nie echt :# [V] [?]
TheDutch
%Europe/Berlin %623 %2005, 15:57
Waarom bombardeer jij dit onderwerp in één keer tot de jouwe? Wanneer jij een probleem hebt met jouw gastenboek dan hoor je daar een nieuw onderwerp voor aan te maken aangezien elk gastenboek weer anders werkt :).
Laiverd
%Europe/Berlin %654 %2005, 16:42
[OT]Joepie, de forumpolitie is weer wakker ;) Volgens mij is het goed dat topics aan een onderwerp gekoppeld zijn, en niet aan een persoon; ik zie het probleem dus niet.
Nu weer on topic ;)
TheDutch
%Europe/Berlin %667 %2005, 17:01
Een topic is aan een lid gekoppeld en niet aan een onderwerp opzich. Een lid heeft een probleem en wilt er graag mee geholpen worden, daarom opent een lid een topic. Wanneer zo'n topic dan door jan alleman wordt overgenomen kan dit lid niet goed geholpen worden en fijn is dat natuurlijk niet.
Wanneer je een enkele vraag hebt over een topic waar je van denkt dat het jezelf kan helpen is dat helemaal niet erg. Alleen je kunt niet iemands topic over gaan nemen om al jouw vragen maar eens te gaan stellen om vervolgens zelf geholpen te worden en de focus eigenlijk aan het verschuiven bent. Dan moet je maar een eigen topic openen!
Dit is trouwens bij alle Flash fora zo die ik beheer en waar ik actief ben, wanneer dat hier niet zo is hoor ik dit wel van een Zone Manager :).
TheDutch
%Europe/Berlin %669 %2005, 17:03
Bassman, hoe staat het ermee?
TheDutch
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:10
Bassman, dit zou het moeten oplossen:
Vervang: loadVariablesNum ("GuestBook.php?NumLow="+NumLow+"&NumHigh="+NumHigh+"&R="+random(999), 0);
Met: this.loadVariables("GuestBook.php?NumLow="+NumLow+"&NumHigh="+NumHigh+"&R="+random(999));
bassman
%Europe/Berlin %690 %2005, 17:33
the dutch,
echt onzettend bedankt;)
en natuurlijk de rest ook voor de moeite
zo wou het werken.
flashfocus forum flikt het weer;)
groeten paul
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.