PDA

Volledige versie bekijken : swf saven

kH_
%Europe/Berlin %618 %2005, 15:51
Uhm Flashgirl, het is kinderlijk eenvoudig hoor om Flash filmpies van een site te plukken. Toen ik nog een modem had haalde ik gewoon Flash spelletjes van internet, zodat ik ze offline kon spelen duzzzz......het is niet alleen voor 'illegale' doeleinden handig.

Hoe haal ik een Flash filmpie van een site:

- lees de html source
- zoek naar het .SWF bestand
- kopieer de koppeling naar het SWF bestand
- maak een nieuwe html pagina
- plaats er een linkie in die linkt naar de SWF
- laad em in je fav browser
- downloaden maar

OF, gewoon Teleport Pro gebruiken om allerlei soorten bestanden van een site te plukken.

Flashgirl
%Europe/Berlin %647 %2005, 16:31
Tuurlijk :P. Ik ben niet dom ;) ... Er zijn overigens veel handiger en sneller manieren, jij doet eigenlijk nog teveel moeite :D !

Maar even ter uitleg: het gaat de meneer uit de gesloten topic wel om illegale doeleinden, dus ;) ...

En jij hebt hem nu geholpen, maar ja, whatever.

Marcellino
%Europe/Berlin %752 %2005, 19:03
Je kunt het ook doen met Sothink SWF Decompiler, ikzelf gebruik het alleen om te zien om hoe iemand iets heeft gemaakt niet om het gewoon zo op te slaan en zelf online te zetten ;) :D

kH_
%Europe/Berlin %500 %2005, 13:00
Ok FGirl, je had de post hernoemt...irri...

Tuurlijk makkelijker, bijvoorbeeld de SWF Decompiler browser plugin...1 klik op de knop.

bijdevoetje...

En waarom probeert iedereen hier op dit forum mij toch continu weer kwaad te maken, door ****ing bijdehante opmerkingen te plaatsen? Ik had al een tijd geen zin meer om hier wat te posten en ik kap daar nu ook helemaal mee..*** k*nker forum.....altijd die irritante sarcastische ondertoon in reacties enzo..