huissteden
%Europe/Berlin %578 %2005, 14:52
ik heb een website maar ik wil soms een flash movie van andere site's kopieeren en op mijn site zetten maar ik weet niet hoe je zo flash bestand op mijn computer moet zetten want het werkt niet zo als rechtermuis knop en dan opslaan als.
vraag 2 :
kan je zo bestaande flash movie ook weer openen en bewerken met flash [V]
Flashgirl
%Europe/Berlin %585 %2005, 15:03
Dit is niet mogelijk, en gelukkig maar, want anders zou iedereen met andermans werk kunnen pronken. Maak zelf iets, in plaats van andermans werk te willen copieren of zelfs stelen en je eigen naam eronder te zetten...! Ik vind het behoorlijk triest als je zulke dingen wilt doen.
Het kost veel tijd moeite om Flash te leren, en het kost veel tijd en moeite om mooie dingen te maken in Flash. Maar die tijd en energie hebben anderen er ook in gestoken. Dingen gaan niet vanzelf, je moet er iets voor over hebben. Ga eens op zoek naar tutorials, en je zult een heel eind komen.
Iets anders wat je wel kunt doen is de maker van het Flashbestand een mailtje sturen waarin je vraagt of hij / zij het goed vindt als jij het bestand op een andere site zet. Als het niet mag, dan heb je pech, maar je kunt ook geluk hebben en een antwoord krijgen dat het eventueel mag onder bepaalde voorwaarden zoals o.a. naamsvermelding en link naar de oorspronkelijke maker.
De topic wordt nu in elk geval gesloten.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.