Volledige versie bekijken : Een AAP!
APB
%Europe/Berlin %841 %2005, 21:11
Ik dacht laat ik een gaan proberen een Aapje te gaan maken (zoals er ook een zit in de voorbeeld dingen van flash 8) ik heb wel een beetje naar de opbouw enzo gekeken maar ik heb alles zelf getekend (behalve de achtergrond)
Ziehier Mijn Aap!: http://home.hetnet.nl/~oord/aapje.swf
Ohja je moet t beeld wel en beetje verkleinen anders gaat ie heel erg sloom.. (wel vreemd maarja)
giel12
%Europe/Berlin %853 %2005, 21:28
Goed gedaan zou ik zo zeggen...
Ik vind de afbeelding niet zo geslaagd met die gradients. Maar ieder zijn smaak.
Doe zo verder, ik ben benieuwd naar meer.
Greetz.....
krush
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:32
yeah cool hier wil ik meer van zien :p (achtergrond is wel niet zo van kwaliteit maar goed... de animatie telt)
Finesky
%Europe/Berlin %893 %2005, 22:26
Er zit een leuk 3d achtig affect in!
Ook goede schaduwen.
En hier loopt hij gewoon gesmeerd:).
Niek_M
%Europe/Berlin %926 %2005, 23:14
Ik vindt hem wel oke hoor!! :)
Alleen beetje weinig beweging, maar gaat de goede kant op
Mitch
%Europe/Berlin %342 %2005, 09:13
Ziet er goed uit, gradient is wel OK maar dat vind ik eigenlijk nooit wat, probeer het dan subtiel te doen. Vooral die vingers steken er zo uit, ziet er raar en on natuurlijk uit. Probeer ook te spelen met lichtpunt en misschien iets minder verschil tussen de kleuren van de gradients.
De animatie mag ook wel wat subtieler probeer eens te werken met ease, want nu gaat ie niet mooi over van links naar rechts.
Als je een bal in de lucht gooit en voordat de bal op het punt komt dat ie naar beneden komt vertraagt ie toch ook eerst.
o1-jasper
%Europe/Berlin %483 %2005, 12:35
Erg mooi gemaakt.. Alleen wel jammer dat de achtrgond niet scherp is..
Ook zou ik de mond iets aanpassen.. Die ziet er ene beetje plat uit..
Voor de rst erg mooi;)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.