PDA

Volledige versie bekijken : Isabella's Art

phrz
%Europe/Berlin %579 %2008, 13:53
http://www.flashfocus.nl/images/showcase/isabellasart/voorbeeld.jpg

Stap binnen in de wereld van de dromers. Isabella een 22 jarige illustratrice leeft zich uit op papier. Zowel verhalen als illustraties over folk, fantasy en fairytales weet ze pakkend te brengen.

Aan mij de opdracht om dit door te vertalen naar een website. Waarbij haar tekenstijl de basis is. Het resultaat zie je hier (http://www.isabellasart.com/) . Een volledige flash website. Die door deze tekenstijl een uniek product is op het internet. Er wordt gebruik gemaakt van xml om onderandere de gallery te onderhouden.

Mocht de stijl je aanspreken en je zelf een tekening willen aanschaffen. De gallery werkt volledig dus ga je gang ;)

tijmen_4real
%Europe/Berlin %669 %2008, 16:03
Supergaaf ontwerp, mooie content.
Ik vind het alleen jammer dat m'n scrollwiel niet werkt, en je de bar moet gebruiken...
En een emailform ipv een simpele link is beter voor gebruikers en feedback.

Voor de rest, erg mooi!!!

AKNL
%Europe/Berlin %689 %2008, 16:32
Zeker goed ontwerp en goede flow. Geen op en aanmerkingen, behalve dat je goed bezig bent geweest :)

DERIJK
%Europe/Berlin %704 %2008, 16:54
ziet er goed uit! werkt allemaal prima ook volgens mij. Alleen zou ik inderdaad toch graag met mn scrollwiel scrollen. Tevens had er denk ik zelf iets meer gekleurde accenten ingestopt, aan de andere kant zijn de prints natuurlijk ook zwart wit.

phrz
%Europe/Berlin %714 %2008, 17:08
@ DERIJK - Ja dat was het ding, ze maakt Zwart Wit illustraties. Dus heb geprobeerd om de kleuren zo neutraal mogelijk te houden. Heb hiervoor ook al geprobeerd om delen in te kleuren, maar dat ziet er toch niet zo heel goed uit + dan zou ik haar werk "vernietigen" door er een kleurplaatje van te maken.

@ DERIJK & tijmen - Mousewheel scrolling zou idd wel handig zijn, maar werk hier op een mac en mijn mightymouse vind het niet zo gezellig om met flash te scrollen. Dus mocht je daar nog iets op weten dan hoor ik dit graag.

@ K-design - thanks!

Nauzer
%Europe/Berlin %727 %2008, 17:27
@ DERIJK & tijmen - Mousewheel scrolling zou idd wel handig zijn, maar werk hier op een mac en mijn mightymouse vind het niet zo gezellig om met flash te scrollen. Dus mocht je daar nog iets op weten dan hoor ik dit graag.

http://blog.pixelbreaker.com/

Heeft een AS2.0 en sinds kort ook een AS3.0 van zijn MacMouseWheel class uitgebracht :)

Leuke website, vooral de tekeningen vind ik erg stijlvol! :D

MrPee
%Europe/Berlin %989 %2008, 23:44
Geheel in stijl, van achtergrond tot opmaak buttons en hoekjes venster.
Cool werk.
Merkte wel, de pagina waar je op komt als je net op de website komt is anders dan de pagina als je op home drukt. Whats the id behind that? Die mapkaart lijkt meer wat voor de gallery pagina.

Mooi werk

vector monkey
%Europe/Berlin %018 %2008, 00:26
Erg mooi, goed thema dat past bij de illustraties.
Scrollwheel zou ik inderdaad nog even fixen: Flash muis script dat werkt op alle browsers (http://blog.pixelbreaker.com/flash/swfmacmousewheel/)

(sorry ik had die van nauzer nog niet gezien, maar deze is in AS2.0)

Ea.Z
%Europe/Berlin %883 %2008, 21:11
Showase! Goed gewerkt!!!

maikel
%Europe/Berlin %455 %2008, 10:56
Toppie site! Echt heel mooi.

Maikel

ps: Ik zou wel proberen swfobject te gebruiken ipv het huidige AC_RunActiveContent script. Ik ben zo'n neuroot die zonder javascript aan rond surft, en ik krijg dan gewoon een groot leeg vlak te zien, en zo ziet volgens mij google het ook nog eens. Terwijl als je swfobject (of gelijkende oplossing) op de juiste manier toepast je vervangende tekst kunt plaatsen. Kunt nette melding weergeven dat javascript aanmoet en tekst verwerken voor zoekmachines. Ook kun je een update voor de flashplayer aanbieden voor de minder bedeelden onder ons.

Lang stukje tekst met een kleine boodschap :) Het maakt je site er iig niet minder mooi op!

frontLawn.mow()
%Europe/Berlin %765 %2008, 18:23

@ K-design - thanks!
haha mijn mightymouse scrollde al na 2 weken niet meer fatsoenlijk. althans niet verticaal, horizontaal gaat nog...

morreke
%Europe/Berlin %590 %2008, 14:10
bestaat er ergens een tutorial over de scrollbar die je gebruikt ? ik zie de site scalen en de scrollbar verschijnen indien nodig. Hoe doe je dat ?

Scoopvideo
%Europe/Berlin %969 %2008, 23:15
Zeer vet gemaakt die site, mooie overgangen & die blinks op de images ook bovenin al je naar een pagina gaat dat het verandert

metallord
%Europe/Berlin %410 %2008, 10:51
leuke site goed gedaan idd mis ik ook mijn scrol wheel maar voor de rest petje af