Sabina
%Europe/Berlin %604 %2005, 15:31
Hoi hoi,
Ik heb gister deze tutorial gemaakt:
http://www.kirupa.com/developer/mx2004/thumbnails.htm
Alles werkt goed, maar nu wil ik m in een website zetten.
Het is de bedoeling dat als je op de button "foto's" klikt,
dat fotoalbum tevoorschijn komt.
Nou dacht ik, ik zet dat hele ding in een MC en die zet ik onder het frame met de naam "fotos".
Nou gaat dat best, alleen doet die scroller met de thumbnails het niet, terwijl ik dat nou juist het leuke aan dat fotoalbum vind..:S
Ik zie de thumbnails niet, alleen de foto's die in het bovenste vlak worden ingeladen.
Dus dacht ik, mss komt het doordat ik m in een MC heb gezet, maar hij doet het ook niet als ik m gewoon op de stage zet.
Ik heb er verder niks aan veranderd, alleen laden mijn eigen foto's erin.
In "zijn eigen" fla doet ie het perfect, maar als niet in de fla van mijn website of in een mc.
Hebben jullie een idee waarom hij het niet wil doen?
Voordat ik mijn eigen vormgeving er aan geef wil ik dat hij werkt, maar ik zie het nu even niet, ben er al een tijdje mee bezig, maar misschien zien jullie het gelijk.. :)
Groetjes, Sabina
Ik heb gister deze tutorial gemaakt:
http://www.kirupa.com/developer/mx2004/thumbnails.htm
Alles werkt goed, maar nu wil ik m in een website zetten.
Het is de bedoeling dat als je op de button "foto's" klikt,
dat fotoalbum tevoorschijn komt.
Nou dacht ik, ik zet dat hele ding in een MC en die zet ik onder het frame met de naam "fotos".
Nou gaat dat best, alleen doet die scroller met de thumbnails het niet, terwijl ik dat nou juist het leuke aan dat fotoalbum vind..:S
Ik zie de thumbnails niet, alleen de foto's die in het bovenste vlak worden ingeladen.
Dus dacht ik, mss komt het doordat ik m in een MC heb gezet, maar hij doet het ook niet als ik m gewoon op de stage zet.
Ik heb er verder niks aan veranderd, alleen laden mijn eigen foto's erin.
In "zijn eigen" fla doet ie het perfect, maar als niet in de fla van mijn website of in een mc.
Hebben jullie een idee waarom hij het niet wil doen?
Voordat ik mijn eigen vormgeving er aan geef wil ik dat hij werkt, maar ik zie het nu even niet, ben er al een tijdje mee bezig, maar misschien zien jullie het gelijk.. :)
Groetjes, Sabina