PDA

Volledige versie bekijken : Current selection can not have actions applied to it

Zell
%Europe/Berlin %680 %2008, 16:19
Maakt niet uit wat voor actionscript ik ergens aan toe wilt voegen, hij geef altijd deze error in et action balkje en negeert het compleet o_O(voorbeeld, in Layer 1 staat een animatie, in Layer 2 named Actions zet ik (in een keyframe op laatste gedeelte natuurlijk) als actionscript gotoAndPlay(1); maar hij stopt gewoon -_-")

ik ben nog hartstikke n00by met flash dat moet ik bekennen,
komt het omdat ik op verkeerde manier bezig ben?
of omdat ik verkeerd soort bestand open? (gewoon flash document, heb flash MX 2004 pro)
OF komt het omdat het een trial is o_O

mocht je nog niet snappen ff zeggen, post ik screeny

alvast bedankt :D
mon excusé alst al ergens in een topic stond, dan hebk er straal overheen gelezen,

Grtz, Yannick

Dauntless
%Europe/Berlin %682 %2008, 16:23
Zeker dat het een keyframe is?

Zet anders je .fla even online. (Nieuwe post, ongeveer in het midden van de pagina, 'beheer bijlagen')

Zell
%Europe/Berlin %688 %2008, 16:30
uch uch, kan beheer bijlagen niet vinden :S

woops, gevonde, 1 momentje

voila :)

Dauntless
%Europe/Berlin %704 %2008, 16:54
Als ik je .fla afspeel dan loopt hij gewoon.

Misschien dat je dit niet weet (aangezien je nieuw bent met flash):
- Om een movie te testen, moet je op CTRL + ENTER (of Movie -> Test Movie geloof ik) drukken, niet enkel op 'ENTER'.

Zell
%Europe/Berlin %717 %2008, 17:12
OOOOOOOOO, sry mijn fout 8~

bedankt :D

Emveedee
%Europe/Berlin %726 %2008, 17:25
Overigens is het niet nodig om op een laatste keyframe gotoAndPlay(1)
te zetten, een swf herhaalt zich standaard.

Zell
%Europe/Berlin %784 %2008, 18:49
yea klopt, alleen omdat ik eerst altijd alleen enter deed, deed ie het maar 1 keer, dus benk script gaan zoeken. en toen deetie nog niet lol, maar ctrl enter zonder script looped ook ja :)

met gotoandplay(frame);
kan je toch verschillende animaties tegelijkertijd (sry voor uber bad spelling o_O!?) afspelen?
bijvoorbeeld 1 animatie met 3 frames, 1 animatie met 6 frames, en 1tje met 17 frames?

niet dat je dan die van 17 2 keer moet doen zodat je 34 frames krijg waaronder je die 6frame-animatie kan stoppen(wat overigens niet kan lol 34/6=breuk), en dan nog aantal keer achterelkaar zet zodat die van 3 erook mooi onder zit?