Volledige versie bekijken : firefox promotion sig
matzo
%Europe/Berlin %865 %2005, 21:45
Ik was juist bezig PHP te leren, toen een vriend mij vroeg om een firefox promotion sig te maken. Nu heb ik php gebruikt om alles qua zien welke browser je gebruikt te bouwen. nu is eigenlijk alles perfect, behalve dat ik absoluur niet weet wat ik kan zetten om IE af te raden als iemand met IE de sig opent en wat te zeggen om firefox te promoten als iemand met firefox komt. weet iemand daar iets voor. (misschien niet het juiste subforum) ik en mijn vriend weten niks.
Roenes
%Europe/Berlin %872 %2005, 21:56
Niet lullig bedoelt maar als je niet weet hoe je firefox kan promoten waarom zou je die dan promoten? Ik bedoel: als je iets wilt promoten doe je dat omdat product A beter is dan product B op punten x, y en z.
Dus als je firefox beter vind als IE dan moet je zelf toch wel kunnen verzinnen waarom :)
Jorim
%Europe/Berlin %873 %2005, 21:58
IE afraden is een slecht idee, altijd positief blijven en dus Firefox aanraden. Er zijn hele campagne-sites om Firefox te promoten. Op Spreadfirefox.com (http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates/homepage) staat een pagina met banners en met teksten. Daar staat vast wel een mooie tussen die je kan gaan gebruiken!
TheDutch
%Europe/Berlin %386 %2005, 10:16
Even zoeken via Google op "php+user+agent" ofzo :).
matzo
%Europe/Berlin %518 %2005, 13:26
wel Roenes ik vind FireFox beter omdat het betere beveiliging heeft, enz.. maar ik moet dingen vinden die echt opvallen, betere beveiliging loopt tot de harde crash (door virus of wat dan ook) achter de schermen. ik dacht meer aan tabbed browsing enz.. dat valt meer op en is makkelijker visueel te brengen. beveiliging moet je teveel tekst gebruiken. dan is het geen sig niet meer maar gewoon een hele hoop tekst. en Jorim ge hebt gelijk over 'niet afraden' dus denk ik dat ik op het internet een download banner ga zoeken voor firefox en dat laat zien als ze IE hebben, en als ze FireFox hebben, een link naar de plugins enzo en de tekst, 'je hebt firefox, nu alleen nog verder uitbouwen'.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.