Volledige versie bekijken : Ja weer een splash
leihi2
%Europe/Berlin %442 %2005, 11:36
krijg er zelf ook onderhand genoeg van maar goed..
ik ga mijn website maar een keer AFMAKEN!..
ik loop nu stage bij een webdesign bureau en heb dus af en toe de tijd om aan me portfolio te werken..
op dit moment ben ik daar mee bezig totdat ik mee moet draaien met een opdracht..
wat ik zover al heb gedaan is een deel van de layout.. en 3d moet nog komen
wat ik zoals altijd al online heb staan is de splash..
http://www.leihi2.nl/leihi2/index1.htm
wat wel raar zijn de kleuren.. thuis zie ik de kleuren anders dan op de computer waar ik nu zit...
iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?
en heb een nieuw logotje
BDisOKE
%Europe/Berlin %444 %2005, 11:39
Ziet er vet uit.
Alleen vind ik dat ligte /witte / blauw groene werk van je mooier. :)
Kleur verschil bij monitoren hou je overal.
Doe je niks aan.
Neon
%Europe/Berlin %452 %2005, 11:51
Ziet er weer mooi uit (natuurlijk)
Maar ik vind deze (http://www.leihi2.nl/) stijl mooier ;)
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
wat wel raar zijn de kleuren.. thuis zie ik de kleuren anders dan op de computer waar ik nu zit...
iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?
Wat zie je dan anders?
Ik zie nu een donkergrijsvlak met je graphic en daaromheen een zwartebalk, nu zit ik hier ook achter een achterlijk groot scherm, maar pas je html code van je background aan aan je background-color van je graphic/illustratie (snapie?)
Dus ik zou of in je html dezelfde donker grijs zetten of in je graphic de achtergrond zwart maken (echt zwart dan he)
qua kleuren is het op ieder beeldscherm wel (een beetje) anders dan bij andere, ligt eraan natuurlijk hoe die ingesteld staat.
MA2R
%Europe/Berlin %699 %2005, 17:47
echt super vet ik heb er ook eentje gemaak post hem binnekort wel misschien
Lutten
%Europe/Berlin %704 %2005, 17:54
nice splash: echt waar, mooi kleurgebruik, compositie, foto(denk'k toch)
twee kleine puntjes:
-bovenaan sluit je image niet aan met de top van je scherm waardoor het plots afgekapt is.
-nu heb ik het gevoel dat het gewoon die picture is en daarrachter die flames. Probeer ervoor te zorgen dat de flames vanop je lichaam komen. beetje meer 3D effect (vb door op je rechtsschouder ook een kleine gloed aan te brengen en een klein vlammeke. ofzoix)
nice logo. simpel clean maar prof
krush
%Europe/Berlin %776 %2005, 19:37
ik vind hem best cool ;) alleen wat onder je logo staat vind ik niet zo geslaagd...
grts
leihi2
%Europe/Berlin %802 %2005, 20:15
ik heb veel moeite gehad met resolutie denk ik... ik heb de splash thuis gemaakt.. maar op me stage plek verder afgewerkt...
ik werk thuis op 1024x768
op me stage op een iets hogere beelscherm res...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.