chrismaster123
%Europe/Berlin %825 %2008, 19:48
Veel andere programeertalen hebben een soort van sleep() functie, waardoor het programma even de tijd heeft data te evrwerken alvorens verder in de code te gaan. Is er zoiets in Flash te maken? Want dit is mijn probleem:
Ik heb een login systeem gemaakt dat naam enw achtwoord vanuit een invoerveld naar een PHP stuurt. Indien de PHP een 'success' terugstuurd zou de movie moeten doorspelen:
var loginListener:Object = new Object();
loginListener.click = function(evt:Object) {
username = txt_username.text;
password = txt_password.text;
res = res_list.selectedIndex + 1;
remember = remember.selected
login = "true";
loadVariables("login.php" , _root, "POST");
if(alert == "success"){
gotoAndPlay("Index", "begin");
}
};
login.addEventListener("click", loginListener);
Het probleem is dat Flash de variabele alert al vergelijkt voordat de data van de PHP goed en wel is ingeladen. Als ik dus een soort van korte pauze zou kunnen inlasten tussen
en
if(alert == "success"){
zou dat geweldig zijn. Nu is de enige mogelijkheid voor de gebruiker om dubbel te klikken op de knop, omdat de tweede maal de variabele 'alert' al success is.
Ik heb een login systeem gemaakt dat naam enw achtwoord vanuit een invoerveld naar een PHP stuurt. Indien de PHP een 'success' terugstuurd zou de movie moeten doorspelen:
var loginListener:Object = new Object();
loginListener.click = function(evt:Object) {
username = txt_username.text;
password = txt_password.text;
res = res_list.selectedIndex + 1;
remember = remember.selected
login = "true";
if(alert == "success"){
gotoAndPlay("Index", "begin");
}
};
login.addEventListener("click", loginListener);
Het probleem is dat Flash de variabele alert al vergelijkt voordat de data van de PHP goed en wel is ingeladen. Als ik dus een soort van korte pauze zou kunnen inlasten tussen
en
if(alert == "success"){
zou dat geweldig zijn. Nu is de enige mogelijkheid voor de gebruiker om dubbel te klikken op de knop, omdat de tweede maal de variabele 'alert' al success is.