PDA

Volledige versie bekijken : knop extern bestand afdrukken

matot206
%Europe/Berlin %016 %2008, 00:23
Hallo,
Ik heb (nog maar eens :# ) een vraagje. Is het mogelijk om in flash een knop te maken dat als je erop klikt je onmiddellijk een extern bestand afdrukt die op dezelfde cd staat als de flash-film? Ik zou dus een knop nodig hebben die onmiddellijk een JPG afdrukt. Het is wel de bedoeling dat mijn flash in SWF blijft en niet omgezet wordt. Is dit met een print(); [?] Zoja, wat moet er nog bij?

Alvast heel erg bedankt!!!

mknol
%Europe/Berlin %372 %2008, 08:56
Je moet eigenlijk een popup openen met de JPG/pagina die je wilt printen. Dit venster moet je een name geven, zodat je vanuit de Flash als target kan aanroepen.

Dit zou je kunnen gebruiken als printfunctiegetURL("javascript:print(); ","targetnamevanvenster");

matot206
%Europe/Berlin %478 %2008, 11:29
Je moet eigenlijk een popup openen met de JPG/pagina die je wilt printen. Dit venster moet je een name geven, zodat je vanuit de Flash als target kan aanroepen.

Dit zou je kunnen gebruiken als printfunctiegetURL("javascript:print(); ","targetnamevanvenster");

Ik heb al een knop waar ik de AS nog moet inzetten. Dus zoals ik het versta moet ik in die knop volgende code zetten: getURL("javascript:print(); ","Aalst Carnaval Andere lintjes 1.jpg");als dat de naam is van mijn bestand... maar hoe moet ik dan een popup maken van die jpg? Of is het gewoon het jpg in dezelfde map zetten als mijn sfw-files en dan dezelfde naam als het bestand inzetten?

Alvast bedankt! ;)