Volledige versie bekijken : DJ qonfuse website
digitalnrg
%Europe/Berlin %835 %2005, 21:03
heb het een beetje simpel gehouden gezien het een vrienden dienstje is.
http://www.qonfuse.nl/v1/
Zoals veel dj sites komt er ook nog een leuke flash intro op, al ben ik daar geen voorstander van.
Alleen zit ik nog wat te kloten met het content vak. In firefox steekt hij rechts 1 pixel te ver uit. Maarja is mee te leven ? Iemand mischien de oplossing...
Hope u like it ! 8~
Tenshu
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:07
Simpel maar toch mooi. Het hoeft ook niet altijd moielijk te zijn. Simpel is meestal veel mooier :)
Niek_M
%Europe/Berlin %788 %2005, 19:55
Heey,
Ziet er leuk uit man!! :)
WPT
%Europe/Berlin %006 %2005, 01:08
nice!
Ga zo door!
ruuddejong
%Europe/Berlin %343 %2005, 09:14
eeuhm
niet mijn smaak denk ik,
maar de skills zijn er zie ik.
gr. ruud
Mitch
%Europe/Berlin %345 %2005, 09:16
Nice en simpel, vind ik zeker geen minpunt.
Alleen de inhoud, ben benieuwt hoe je dat aan gaat pakken. Het is nu zo'n lap tekst...
Misschien cool om intro in header te maken zodat je al meteen de website al ziet, meestal vind ik intro's ook niet passen. Intro's zijn eigenlijk een beetje uit de tijd :)
Ea.Z
%Europe/Berlin %014 %2005, 01:20
ziet er leuk uit.. maar ergens vind ik de sfeer verkeerd (kan ook aan mij liggen...) maar het doet me constant denken aan Boudewijnpark(Dolfinarium in België:p)...
Niettegenstaande dat ik er altijd versteld van sta hoe mensen telkens opnieuw zulke mooie html sites kunnen toveren... ==> Dit ziet er zeker goed uit:)
ath92
%Europe/Berlin %424 %2005, 11:10
ziet er zeker nice uit! alleen die ene pixel is ook een probleem in opera.....
digitalnrg
%Europe/Berlin %500 %2005, 13:01
maar ergens vind ik de sfeer verkeerd (kan ook aan mij liggen...) maar het doet me constant denken aan Boudewijnpark(Dolfinarium in België) haha gelukkig ligt dat aan jouw ;) Alleen de kleuren zijn bijna hetzelfde..
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.