PDA

Volledige versie bekijken : Hulp gevraagd bij checkbox component

gbolssens
%Europe/Berlin %409 %2005, 10:50
Hoi allemaal.

Ik wil een checkbox component gebruiken , maar om een of andere reden werkt de getValue() method ervan niet. De setLabel() method doet het trouwens wel.

Ik heb de volgende code:

gaNaarPresentatie_btn.onRelease = function()
{
if ( (POCnr_txt.text != "") && (POCnaam_txt.text != "") && (postcode_txt.text != "") )
{
presentatie.POCInfo_array = new Array(POCnr_txt.text, POCnaam_txt.text, postcode_txt.text, this._parent.glasOpVoet_cb.getValue() );
for (var i=0; i<presentatie.POCInfo_array.length; i++)
{
trace(presentatie.POCInfo_array[i]);//tracet alle waarden goed, behalve de laatste
trace(typeof(this._parent.glasOpVoet_cb)); // deze tracet Movieclip
trace(this._parent.glasOpVoet_cb.getValue()); // deze tracet undefined
trace("---------")
}

gotoAndPlay("slide1");

}
else
{
POCerror_txt.text = "Alles invoeren a.u.b.";
}

}

iemand een idee?

grtz,
GB

SaphuA
%Europe/Berlin %486 %2005, 12:41
Jeetje...
Is een simpele zoekopdracht in de Flash help al teveel?
Als je daar kijkt zie je dat de radio class niet eens een getValue methode heeft!

glasOpVoet_cb.selected;

gbolssens
%Europe/Berlin %543 %2005, 14:03
Jeetje...
Is een simpele zoekopdracht in de Flash help al teveel?
Als je daar kijkt zie je dat de radio class niet eens een getValue methode heeft!

glasOpVoet_cb.selected;

Hey Saphua,

Een simpele zoekopdracht in Flash help is me zeker niet teveel. Het probleem is dat ik eerst op de site van Macromedia heb gekeken en daar staat dit (klik (http://www.macromedia.com/support/flash/action_scripts/actionscript_dictionary/actionscript_dictionary206.html)):

FCheckBox.getValue
Returns true if the check box is selected, false if it is not selected.

Blijkbaar klopt dit niet, het is idd de .selected property die ik moet hebben. Ik was dus misleid door foute info op de site van Macromedia.

greetz,
GB