PDA

Volledige versie bekijken : Flash popup

magic_d
%Europe/Berlin %588 %2008, 14:07
Hey flashmensen,

ik ben bezig met een portfolio en nou wil ik via een button een popup laten openen van verschillende foto's dat je door kan klikken naar de volgende foto

heeft iemand een actionscript file waar ik mee verder kan want ik heb hier wel gezocht voor tutorials maar kom er niet uit

Gr Danny

Chosen
%Europe/Berlin %605 %2008, 14:31
lees de regels (http://www.flashfocus.nl/forum/announcement.php?f=7&announcementid=1) nogmaals door.

jij vraagt om kant en klare AS...

denk ik, ik wil niet lullig doen ofso,hoor. Als het niet zo zie dit dan als nietgepost xD

magic_d
%Europe/Berlin %622 %2008, 14:56
lees de regels (http://www.flashfocus.nl/forum/announcement.php?f=7&announcementid=1) nogmaals door.

jij vraagt om kant en klare AS...

denk ik, ik wil niet lullig doen ofso,hoor. Als het niet zo zie dit dan als nietgepost xD

naaa dat is het niet maar ik kom er echt niet uit echt heel ***** want het is voor me werk
ik ben bezig op de site te verandere maar wil bij de portfolio als je op een merk klikt een popup laten komen en dan dat je paar producten ziet of zelf kan klikke

snappie?

Chosen
%Europe/Berlin %631 %2008, 15:09
je kan een apparte .swf maken en laden als je op op een button klikt... (ik neem aan dat je site ook in flash is???)

magic_d
%Europe/Berlin %634 %2008, 15:14
je kan een apparte .swf maken en laden als je op op een button klikt... (ik neem aan dat je site ook in flash is???)

jaa de site is ook in flash ja
en dan kan ik gewoon een ander flash bestandje maken en dan die in de site inladen

en dan kan ik ook nog een soort slideshow met je muis maken dat is wel beter want ik kom er echt niet uit met die script en java rotzooi hahahah

Chosen
%Europe/Berlin %640 %2008, 15:22
probeer eens iets als dit:

buttonMC.onRelease = function(){
loadMovie("galerijDing.swf",_root);
}

magic_d
%Europe/Berlin %648 %2008, 15:33
probeer eens iets als dit:

loadMovie("galerijDing.swf",_root);
}

dat werkt iedergeval wel nu maar hij maakt hem erg groot in vergelijken van het swf bestand hij vergroot hem bijna 3x zo groot dat is niet de bedoeling

magic_d
%Europe/Berlin %663 %2008, 15:54
dat werkt iedergeval wel nu maar hij maakt hem erg groot in vergelijken van het swf bestand hij vergroot hem bijna 3x zo groot dat is niet de bedoeling

maar kan je dan ook nog _blank doen of niet want hij moet gewoon die verhouding houden als me swf en niet vergroten

Chosen
%Europe/Berlin %673 %2008, 16:09
probeer getURL eens:

getURL("galerijDing.swf","_blank");
}

elleen inplaats van de link naar galerijDing.swf te sturen kan je dit naar een ander HTML pagina sturen die galerijDing.swf bevat.

magic_d
%Europe/Berlin %679 %2008, 16:18
probeer getURL eens:

getURL("galerijDing.swf","_blank");
}

elleen inplaats van de link naar galerijDing.swf te sturen kan je dit naar een ander HTML pagina sturen die galerijDing.swf bevat.

je helpt me zeker aardig opweg maar nou kan ik toch ook een grote aan geven aan dat bestand die ik dan oproep of dat weer niet

Chosen
%Europe/Berlin %704 %2008, 16:54
mmm ik zou voor deze manier mijn flash filmpje die moet "poppen" in een Table zetten en deze bijvoorbeeld een vaste grootte geven.

magic_d
%Europe/Berlin %710 %2008, 17:02
mmm ik zou voor deze manier mijn flash filmpje die moet "poppen" in een Table zetten en deze bijvoorbeeld een vaste grootte geven.

kan je dan niet beter in je html code de grote van het venster zette want ik heb nu dat ie linkt naar die slideshow maar dan krijg ik zo'n groot scherm van html en dat wil ik ook klein hebbe

Chosen
%Europe/Berlin %713 %2008, 17:07
ja kan met javascript zorgen dat het verchijn in een popup... das heel erg simpel. google deze maar even want ik ga nou naar huis en heb nog bergen met prive werk te doen ;)

magic_d
%Europe/Berlin %714 %2008, 17:08
ja kan met javascript zorgen dat het verchijn in een popup... das heel erg simpel. google deze maar even want ik ga nou naar huis en heb nog bergen met prive werk te doen ;)

met dat javascript kwam ik er niet uit namelijk maar ik kijk ff als me buurjongen er is die weet dat wel