PDA

Volledige versie bekijken : [solved] FLV complete? getURL

bigl
%Europe/Berlin %445 %2008, 10:41
Hoi iedereen.

Ik heb het volgende probleem waar ik tot nog toe niet uitkom.
In m'n swf staat een flv bestand (welk in beeld wordt gebracht via het FLVPlayback component in een mc (anders kon ik geen dropshadow op het geheel zetten).

In de root staat hetvolgende script:
import mx.video. *;
listenerObject.playheadUpdate = function(eventObject:Object):Void {
if (viralvid_mc_container.viralvid_mc.playheadTime>0) {
if (viralvid_mc_container.viralvid_mc>=(viralvid_mc_container.viralvid_mc.totalTime-0.050))
{
}
getURL("index2.html", "_self");
}
};

viralvid_mc_container.viralvid_mc.addEventListener ("playheadUpdate",listenerObject);
viralvid_mc_container.viralvid_mc.contentPath = srcFlv;

De site zou dus automatisch, als het filmpje klaar is, door moeten gaan naar index2.html.
Maar, ik krijg de volgende error:
null url sent to VideoPlayer.load

Heeft iemand een idee waar het fout gaat?

Thanks,
Bigl

Jan
%Europe/Berlin %466 %2008, 11:12
if (viralvid_mc_container.viralvid_mc>=(viralvid_mc_container.viralvid_mc.totalTime-0.050))
Je vegelijkt een (FLV playback) Instance met een Number...

Wat zit er in srcFlv?

Jan

bigl
%Europe/Berlin %487 %2008, 11:42
Hey Jan bedankt voor je reactie,

Met die eerste vergelijking probeer ik op het tijdstip (totaltime - een klein beetje) de zaak naar index2.html te laten overspringen. Hoe zou ik dit dan moeten doen?

Ik heb die regel srcFlv toegevoegd op suggestie van een vriend maar ik begrijp niet helemaal wat ik daarmee moet. Het flv bestand "viral_2_11_01_08_edit.flv" staat gewoon in dezelfde map als de swf.

Grts,
Bigl

Dauntless
%Europe/Berlin %492 %2008, 11:49
Met die eerste vergelijking probeer ik op het tijdstip (totaltime - een klein beetje) de zaak naar index2.html te laten overspringen. Hoe zou ik dit dan moeten doen?

Gewoon wachten:
http://livedocs.adobe.com/flash/8/main/00003537.html#3734897

bigl
%Europe/Berlin %501 %2008, 12:01
Super bedankt! het werkt nu :)

import mx.video.*;
var listenerObject:Object = new Object();
listenerObject.complete = function(eventObject:Object):Void {

getURL("index2.html", "_self");
};
my_FLVPlybk.addEventListener("complete", listenerObject);
my_FLVPlybk.contentPath = "viral_2_11_01_08_edit.flv";

Jan
%Europe/Berlin %503 %2008, 12:04
Hey Jan bedankt voor je reactie,
Grts,
Bigl
if (viralvid_mc_container.viralvid_mc.playheadTime >= viralvid_mc_container.viralvid_mc.totalTime-0.25)//0.25 is de default (en wordt bepaald door wat je bij playheadUpdateInterval opgeeft
Maar beter is zoals Dauntless al aangeeft om gewoon te wachten op het "complete" event en daaraan script te verbinden.

Edit: ah je hebt het al :)

Jan