Volledige versie bekijken : flv ongelimiteerd herhalen (loop)
Rudi Mentair
%Europe/Berlin %852 %2008, 20:27
Het lukt mij niet om dit "loop" filmpje (http://rudimentair.com/duif/duif.mov) binnen flash ook te laten herhalen.
Ik bedoel: bij de online quicktime versie heb ik met quicktime ingesteld dat ie zichzelf moet herhalen. Maar nu moet ik een variant maken die binnen een flash omgeving werkt. Heb de .mov geimporteerd en die hangt er nu aan als flv. Maar bij de diverse parameters zie ik er geen waarmee je kan zeggen dat ie zichzelf moet herhalen.
Hoe kan ik dat bereiken?
Ea.Z
%Europe/Berlin %855 %2008, 20:32
als je met een FLVplayback Component werkt (wat normaal wel zo is) kun je dat gewoon oplossen door je FLVplayback item op je stage een instance name te geven, en vervolgens gewoon de volgende code toe te voegen
myFLVPlayback.addEventListener(VideoEvent.COMPLETE ,videoCompleteHandler);
function videoCompleteHandler(e:VideoEvent):void{
myFLVPlayback.play();
}
Onder voorbehoud dat je FLA in AS3 versie maakt, maar gezien je met Flash 8 werkt zal dat wel niet. In dat geval moet je anders eens kijken in de F1 en zoeken naar FLVplayback en complete ;))
Ik verplaats je topic dan ook naar de AS2 sectie ;)
Rudi Mentair
%Europe/Berlin %938 %2009, 23:31
Nu 1,5 jaar verder, zit ik nog steeds, of weer met het zelfde probleem.
Ik werk nog met AS2 binnen CS4, dus bovenstaande helpt me niet echt.
Ik wil een filmpje.mov importeren in mijn flash-site en wil dat die zichzelf oneindig blijft herhalen. Het importeren gaat prima, maar hij speelt dan maar 1 keer af. In de component inspector zie ik niet wat ik kan veranderen.
Ik gebruik flash en vooral script heel weinig, dus een beetje een geduldige uitleg helpt me erg ;)
Midas
%Europe/Berlin %970 %2009, 00:17
Gebruik je FLVPlayback?
Rudi Mentair
%Europe/Berlin %299 %2009, 08:10
ja, ik importeer de .mov via "importeer video" dan heb ik een FLVPlayback die ik op de stage plaats. Nu wordt dat filmpje 1 x gespeeld. Dat moet dus geloopt worden
Midas
%Europe/Berlin %413 %2009, 10:55
De oplossing staat bij de comments voor FLVPlayback in de LiveDocs (http://livedocs.adobe.com/flash/8/main/00003477.html).
Rudi Mentair
%Europe/Berlin %419 %2009, 11:03
dank. Ik zie niet meteen of het as2 of as3 is, maar ik ga er mee aan de gang
Midas
%Europe/Berlin %422 %2009, 11:08
dank. Ik zie niet meteen of het as2 of as3 is, maar ik ga er mee aan de gang
Ja, het zijn de LiveDocs van Flash 8. Kan niet anders dan AS2 zijn. :)
Rudi Mentair
%Europe/Berlin %434 %2009, 11:25
oh, ja, stom van me
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.