Volledige versie bekijken : portfolio website
phrz
%Europe/Berlin %744 %2005, 18:52
voor de mensen die em nog niet hebben gezien ...
hij is helemaal af :D
http://stud.cmd.hro.nl/0759294
danku voor uw aandacht :D
Nytrax
%Europe/Berlin %756 %2005, 19:09
Hej
Hij is wel netjes, een beetje kaal misschien maar het heeft wel wat. Het is wel een beetje jammer dat sommige plaatjes niet zo heel scherp zijn. Verder vind ik hem wel ok :)
Niek_M
%Europe/Berlin %820 %2005, 20:41
Netjes, netjes lekker gevuld portfolio ook :)
man§zat
%Europe/Berlin %494 %2005, 12:52
lekker clean en vooral lekker werk. Werk komt goed tot z'n recht.
Twee puntjes:
- de rollende tekst in het begin vind ik er niet echt bij passem
- beetje vreemde onderverdeling. Wat maakt het mij uit of het freelance is of parttime.
phrz
%Europe/Berlin %525 %2005, 13:37
- beetje vreemde onderverdeling. Wat maakt het mij uit of het freelance is of parttime.
jou niet zoveel, maar het stagebedrijf die ik ermee moet vinden misschien wel ;)
maar ik snap wat je bedoelt, het is al vaker opgemerkt ...
thanks voor de feedback!
ThaLyric
%Europe/Berlin %695 %2005, 17:41
hij is dope
Vinc
%Europe/Berlin %703 %2005, 17:52
Mooie site, mooie foto.. Slim uitgewerkt :)
(je hebt een pb trouwens)
BDisOKE
%Europe/Berlin %745 %2005, 18:53
En het bedrijf waar je parttime werkte zal het ook prettig vinden als je het zo vermeld.
Nog steeds nette site verder. :)
vectorboy
%Europe/Berlin %855 %2005, 21:31
Vet!
Zou ik mogen vragen welke opleiding(en) je doet? Ik kan er niet echt aan uit nu... :o
Lekker portfolio ook!
WernerL
%Europe/Berlin %932 %2005, 23:22
Ik vind het ook wel een vette site.
Alleen wat leeg maar verder niks op aan te merken. ;)
phrz
%Europe/Berlin %817 %2005, 20:37
Vet!
Zou ik mogen vragen welke opleiding(en) je doet? Ik kan er niet echt aan uit nu... :o
Lekker portfolio ook!
Ik doe communicatie en multimedia design op de willem de kooning academie in rotterdam (hbo) hier voor heb ik multimedia vormgeven gedaan op het grafisch lyceum in utrecht.
(voor vinc)
Ik vind denk dat wanneer je over een jaar begint met deze studie je misschien een redelijk goede opleiding hebt. Omdat de opleiding nog niet zo heel lang bestaat heb ik nu soms nog wel te maken met wat kinderziektes in de organisatie. En ik zou ook zeker aanraden een mbo opleiding of iig. een cursus voor software als flash/photoshop/illustrator te volgen, want ik zie dat mensen zonder een beetje voorkennis toch wel gelijk heel erg in het diepe worden gegooid. Verder werk je heel veel in projecten en leer je daar veel van. Maar van mij had het ook wel in 2 jaar gemogen (het is een 4jarige opleiding).
dusssch..
Vinc
%Europe/Berlin %846 %2005, 21:18
Dankjewel voor je uitleg.. Ik heb al ervaring met photoshop, en ben nu mijn flashkennis aan het uitbreiden. Bovendien heb ik daar nog 2 jaar voor :) Tegen die tijd zijn kinderziektes ook wel weg hoop ik.
Ik las dat je bij het inschrijven voor die opleiding een presentatie moest houden met een stuk of 15-20 portfolio items? Of valt dat wel mee?
Vincent
BDisOKE
%Europe/Berlin %877 %2005, 22:02
Mensen probeer het een beetje ontopic te houden...
Mail of msn d-kid anders of open een topic in de KL. ;)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.