Volledige versie bekijken : cellblockfour
josko
%Europe/Berlin %751 %2005, 19:01
de site van mij en me clic, nog geen muziek op het moment, komt later [evenals foto's]
eerste site die een beetje fatsoenlijk gedesigned is van mij
cb4 (http://freewebs.com/cellblockfour/)
Niek_M
%Europe/Berlin %792 %2005, 20:01
Ziet er al beter uit als de vorige website, ik zou alleen de buttons anders doen.
Dus je moet nu over een grote button heen rollen, en als je erop bent komt het "submenu" links te staan.
En als je per ongeluk over een andere button rolt komt er weer een ander "submenu" te staan.
Ik vind dit persoonlijk best irritant.
Maar voor de rest ziet het er leuk uit.
josko
%Europe/Berlin %835 %2005, 21:02
oke, is ook niet de bedoeling dat je over ze allemaal gaat, en deze site word niet meer veranderd qua lay-out ofzo... maah goed voor me toekomstige sites
giel12
%Europe/Berlin %852 %2005, 21:27
niet zooo geweldig. Ik ken beter html-sites die niet met flash zijn bewerkt. Je moet weten: iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik vind dit persoonlijk minder. Misschien zijn er mensen die een andere, positievere mening hierover hebben. Ik vind hem dus maar povertjes. Kan je niet met flash werken? Dat geeft toch een heel ander resultaat.
Succes
josko
%Europe/Berlin %853 %2005, 21:28
nee. het nadeel van flash is als niet een 3d of een spel is dat het er on proffesioneel utiziet.daarom werk ik er niet meer mee.
Koen!
%Europe/Berlin %868 %2005, 21:51
het nadeel van flash is als niet een 3d of een spel is dat het er on proffesioneel utiziet.
ik weet niet op welke sites jij hebt gekeken? :S
josko
%Europe/Berlin %870 %2005, 21:53
ik weet niet op welke sites jij hebt gekeken? :S
behalve intro's 3d, en games vind ik flash niet zo hoogdravend verder hoor;) sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb flash dingen gezien die te programmeren zijn, en veel beginnende webdesigners grijpen naar flash vanwege het gemakt om iets 'mooi' te maken.
Niek_M
%Europe/Berlin %874 %2005, 21:59
LOL, kijk eens op king for a week (http://www.kingforaweek.com) blader er eens rustig doorheen, en durf dat nog eens te zeggen :D
josko
%Europe/Berlin %886 %2005, 22:16
dat is dus een met veel intro stukjes, en geanimeerde stukken. dit is inderdaad zover ik weet niet zonder flash te doen. maar als ik mijn site met flash zou doen, zou ik het afdoen als een beginnersite,hoe dan oowk.
wat ik nu zie is een site van iamand met weinig design talent die wel kan coderen.
peace
Thijs
%Europe/Berlin %416 %2005, 10:59
tja, sorry maar ik vind het geen mooie site. het is mijn smaak niet, submenu is vreselijk irritant, en tekst vind ik niet prettig lezen.
je zou misschien kunnen proberen om een uitklap menu te maken, of als je het submenu wil behouden maak dan iig de links wat donkerder.
de tekst staat niet lekker in het midden, maar net te veel naar ondere in je design. als je kijkt naar about en general, dan staat bij general de tekst helemaal tot boven uitgelijnt, klink ik dan op about dan krijg ik eerst een heel stuk wit.
het begin zit er wel, en het is zeker beter dan je eerste site, maar het komt mij niet echt verzorgt over. het ziet er allemaal wat slordig uit ook tekst heeft geen hoofdletters enz.
niet echt mijn ding
worldwidewiebe
%Europe/Berlin %417 %2005, 11:01
beheert is met een T niet met een D
mech7
%Europe/Berlin %421 %2005, 11:07
Nee mooi is die niet :) Mischien kan je wat meer aandacht aan details geven in je pagina, en zorgen dat het meer een geheel is nu hang het allemaal een beetje bij elkaar.
josko
%Europe/Berlin %581 %2005, 14:56
oke, hij gaat zoiezo mischien eg binnenkort...
beetje ruzie met mij en de ander leden van de clic, ze zeuren te veel :P
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.