PDA

Volledige versie bekijken : Eerste Intro

Bzil
%Europe/Berlin %719 %2005, 18:16
Werk al redelijk lang met flash, maar nog nooit een intro gemaakt...
Tot nu dan:
http://www.textaafoam.nl/
Hij is kort, ik weet t.

Deze site voor een schoenenmerk (http://www.yarloks.nl/) is ook sinds een paar dagen online.
Mijn eerste flash-site met CMS.

o1-jasper
%Europe/Berlin %809 %2005, 20:26
Ik vind de intro erg mooi!!
Lkkr flitsend en mooie effecten..

Zyon
%Europe/Berlin %813 %2005, 20:31
Mooi gedaan,
zijn er hier mensen dat gratis een intro voor mij zou willen maken?

digitalnrg
%Europe/Berlin %834 %2005, 21:02
p.r.o :)

giel12
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:33
Allereerst: prachtige intro. Past zeker bij het bedrijf op het eerste zicht. Voor de rest vind ik de site minder, maar zeker niet slecht. Maar dit geheel terzijde :)

Eum Zyon... Zou je niet een nieuwe topic openen over die gratis intro? Hier is het zo maar even "tussen de soep en de pattatten" :p. Je zal dan zeker wat meer reactie krijgen volgens mij :p En waarom laat je je eigen fantasie niet even werken? Ik weet zeker als je een beetje de basis van flash onder de knie hebt, dit resultaat ook kan verwezelijken;)

greetz......

Bzil
%Europe/Berlin %879 %2005, 22:06
Thanx!

Allereerst: prachtige intro. Past zeker bij het bedrijf op het eerste zicht. Voor de rest vind ik de site minder, maar zeker niet slecht. Maar dit geheel terzijde :)

Ik heb de site zelf niet gemaakt! ;)

noStyleDesign
%Europe/Berlin %458 %2005, 11:59
zeer mooi gedaan ! mijn complimenten

worldwidewiebe
%Europe/Berlin %550 %2005, 14:13
hmmm een intro voor een website vindt ik wel een beetje ouderwets, als ik op een pagina kom met een intro begin altijd ernstig te twijffelen aan de geloofwaardigheid van de organisatie die opdracht heeft gegeven voor een dergelijke site. Maar verder ziet het er wel leuk uit haha

Bzil
%Europe/Berlin %634 %2005, 16:14
hmmm een intro voor een website vindt ik wel een beetje ouderwets, als ik op een pagina kom met een intro begin altijd ernstig te twijffelen aan de geloofwaardigheid van de organisatie die opdracht heeft gegeven voor een dergelijke site. Maar verder ziet het er wel leuk uit haha

Tja, ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf vrijwel altijd skip..
Geloofwaardigheid is voor mij meer afhankelijk van hoe het er uit ziet.
Maar goed, dat is mischien een diskussie voor in de koffie lounge.

Nov1
%Europe/Berlin %702 %2005, 17:52
Ik vindt het geen goede site. De plaatsing van de navigatie is niet erg slim. Waarschijnlijk trekt dit soort site voor het merendeel onervaren internetgebruikers, met een kleine scherm (800x600) En daarop is gewoon de hele navigatie direct niet zichtbaar. Bij site's vindt ik; dat de navigatie bij binnenkomst altijd zichtbaar moet zijn.

Bzil
%Europe/Berlin %743 %2005, 18:50
@Nov1
Nogmaals voor de duidelijkheid: ik heb de site niet gemaakt..
Deze showcase gaat om het intro!
(Ik ben het helemaal eens met je commentaar over de site zelf.)

WPT
%Europe/Berlin %022 %2005, 01:31
Ondanks dat ik intro's totaal nutteloos en erg vervelend vind moet ik wel zeggen dat als je dan roch een intro doet omdat een klant dat wil of whatever dan is dit zeker een mooie! Lekker snel en vloeiend niet te lang dradig en saai.
Echter als ik deze site zou bezoeken (zonder het doel naar de intro te komen kijken) zou ik direct op skip intro klikken... goed dus dat je die mogelijkheid erbij hebt! ;-)

Over de website, net als de intro gewoon erg mooi!
Je kan zien dat je het vaker gedaan hebt en dat je het kan! ;-)