PDA

Volledige versie bekijken : Portfolio website Drugdreams

drugdream
%Europe/Berlin %930 %2008, 22:19
hoi,

Voor de carnavalsvakantie"(braband)" moest ik een ontwerp klaar hebben voor mijn portfolio site. Ben heel lang aan het nadenken geweest over wat voor soort ontwerp ik wou gaan maken. Aangezien ik zelf graag van graffity spuiten hou dacht ik, laat ik maar iets met urban doen.

Ik hoop dat dit gelukt is.

In het kort een uitleg.

Aan de linker kant zie je 3 kleine balkjes hier komt in het eerste balkje het nieuws. 2 en 3de balkje komt nieuw werk.

het menu is eigelijk een soort van schuif balk. als je bijv op contact clickt schuift hij als het ware uit tot een compleet vlak. De volgorden van home contact, work en about staan niet goed maar had eigenlijk niet meer zoveel zin om er aan te werken na mijn drukke school dag.

Voor de rest zie je onder het menu nog een balk dit wordt het centrum van mijn werk. de balk neemt de vorm aan van de afbeelding (niet te grote afbeeldingen).

Website wordt in flash gemaatk ;)

check hem hier (http://aycu34.webshots.com/image/39633/2005882332274928469_rs.jpg)

jexter2
%Europe/Berlin %936 %2008, 22:28
Ziet er opzich wel redelijk uit.
Zelf zou ik groter werken, de tekst is moeilijk te lezen. Nu weet ik dat het fake tekst is.
Maar mensen lezen al niet graag van het scherm en als de corps 9 of 8 is hebben ze er al helemaal geen trek in.
En waarom zou je zo klein werken als je heel je beeldscherm tot je beschrikking hebt is mijn mening.

Verder zou je naam van je bedrijf of site duidelijker maken.
Mensen moeten het kunnen herkennen en hopelijk daardoor onthouden.
Verwerk ook je echte naam in je site. Bijv. DRUGDREAMS en daaronder portfolio van pietje puk.

De achtergrond komt voor mij niet echt urban over, meer als rotsachtig of roestachtig op een of andere manier.

brrr
%Europe/Berlin %962 %2008, 23:06
ik vind de achtergrond wel mooi en ik denk dat je meer rekening moet houden met te wisselwerking tussen achtergrond en voorgrond (content).
nu is er gewoon geen relatie tussen de twee.
ik volg jexter in de idee dat het grafitiverhaal niet helemaal duidelijk is (of toch niet het eerste wat in't hoofd springt). nu, persoonlijk vind ik dat niet erg, ik hou veel meer van
de suggestie die hiervan nu uitgaat. maar als je die 'urban' richting uit wilt zou ik je
content kaders en het menu veel organischer maken. die bijvoorbeeld opbouwen uit
spots, fades of drippings.
zo zou je ook naar een interessante diepte of gelaagheid kunnen toewerken die ergens terug refereert naar grafiti.
vind je menu best ok geordend nu (ik zou ook een duidelijk logo kiezen of je naam meer en uitgesprokener aanwezig zetten) maar ik zou dus voor iets spannenders gaan.
succes!

ChrisAmor
%Europe/Berlin %391 %2008, 09:23
idd
lettertype is veel te klein !

voor de rest ziet alles er meer als ok uit!
uitwerken die boel!

MrPee
%Europe/Berlin %365 %2008, 08:46
Gaaf. Mooie venstertjes, mogen wel groter, maar mooie stijl. Logo heel leuk erin verwerkt alleen nu nog je naam. Ik zie ergens bij de vensters wel drug staan, maar de rest is onduidelijk.
Dus probeer het wat groter te maken, je naam wat beter naar voren laten komen en dan zal het wel een mooie website worden.

vector monkey
%Europe/Berlin %612 %2008, 14:42
Braband?.... Brabant bedoel je?

Ziet er op het eerste gezicht wel vet uit.
Achtergrond is misschien net iets te druk?
Lettertype misschien net iets te klein?
Ik ben benieuwd naar je werk.

gr Joris