PDA

Volledige versie bekijken : Flash Photo browser integeren in bestaande scene

dklark
%Europe/Berlin %495 %2008, 11:52
Beste Flashers,

Ik heb een probleem om een Flash Photo Browser te integreren in een bestaande scene binnen mijn flash website.

Wat wil ik?
Op de site van Andrew Berg (http://www.andrewberg.com/main.html) kwam ik een prachtige en wellicht jullie bekende manier tegen om mijn foto's te showen via zijn "Flash Photo Browser".
Dit werkt perfect zolang je het maar exporteert naar een HTML pagina.

Omdat ik een site aan het maken ben die volledig in flash is gemaakt en bestaat uit een aantal scenes, wil ik de SWF file (?) van deze Photo Browser integreren in één van mijn reeds bestaande scenes.

Wat gaat er fout?
Ik heb geprobeerd om de SWF file te importeren in mijn stage maar dat werkt voor geen meter :-(
Er is niets te zien.

Ik kan wel in één van mijn scenes een link maken naar een HTML pagina waar dan vervolgens die Photo Browser is te zien maar dat wil ik niet.
De Photo browser moet echt in mijn bestaande flash site intergreren.

Wellicht is dit een beginnersvraag maar ik weet überhaupt niet of het wel mogelijk is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Of anders weet iemand wel een andere manier om mijn foto's op een mooie manier via een bestaand flashfile/script te integreren op mijn flash site ?

Ik snap dat er honderden voorbeelden van gallery's te vinden zijn maar weet niet hoe ik deze echt IN mijn bestaande scene importeer om het werkend te krijgen...

Alvast enorm bedankt !

Groet,
Danny
Breda