Volledige versie bekijken : Intro laad niet
Rivanov
%Europe/Berlin %928 %2005, 23:17
Ik heb een probleempje. Ik heb een intro gemaakt in flash. In Dreamweaver heb ik een Index.html gemaakt en daar die .swf bestand ingeladen. Maar als ik dan de index.html laad...dan speelt hij dat filmpje niet af.
Iemand enig idee hoe dit kan? Autoplay staat aangevinkt!
randau
%Europe/Berlin %986 %2005, 00:41
geen url? maar heb je t filmpje wel geupload? hehe, doet t filmpje wel als je hem gewoon bekijkt dus bijv www.axxx.nl/movies/intro.sfw?
maar jah als je sfw nu wel geupload hebt staan en ik aan neem dat je met tabellen werkt in dreamweaver, dan moet je niet moeilijk doen, maar gewoon de sfw in een cel openen.. (moet die cel wel dezelfde verhouding hebben als t filmpje utieraard.. de code kun je invoeren in de html modus.. mocht je de vode niet weten here ya go <iframe name=open src="http://www.wieditleest is gek/filmpjes/intro.sfw" frameborder=0 width="100%" height="100%"></iframe>
dat werkt zeker weten..
Tenshu
%Europe/Berlin %377 %2005, 10:03
Maak is een html preview in flash.
Rivanov
%Europe/Berlin %607 %2005, 15:35
Dan doet hij het ook niet. En ja ik heb het .swf bestand geupload. Heb geen tabellen...maar een blanco pagina met dat filmpje erop. Want het is de beginpagina.
randau
%Europe/Berlin %628 %2005, 16:05
url van t filmpje ? kan ik ff beter kijken :)
Rivanov
%Europe/Berlin %563 %2005, 14:31
Maar als ik het html bestand van dat filmpje open dan doet hij ook niets. Dan krijg ik alleen een pagina met de achtergrond kleur. Maar hij speelt geen filmpje af!
janbreel
%Europe/Berlin %504 %2005, 13:06
Ik zit met hetzelfde probleem, geen idee wat het is de browser blijft in het midden hangen bij het laden. Kan iemand ons helpen
MvG Jan Breel
Laiverd
%Europe/Berlin %509 %2005, 13:13
Jongens, hoe lang gaat het nog duren voordat jullie eens een volledige url posten (en s.v.p niet een directe url naar de swf, maar naar de html), en/of de fla even posten. Als je zo doorgaat zit je rond de kerst nog op een antwoord te wachten.
John
redondo6
%Europe/Berlin %375 %2006, 10:00
Ik heb hetzelfde probleem.... en een url. www.frismetprik.nl/ZOEPS!.html
Ben zelf nog niet bepaald een webdesignmachine dus ik zou graag wat hulp gebruiken.
moonwalker
%Europe/Berlin %487 %2006, 12:41
Ik heb hetzelfde probleem.... en een url. www.frismetprik.nl/ZOEPS!.html
Ben zelf nog niet bepaald een webdesignmachine dus ik zou graag wat hulp gebruiken.
Geen wonder dat ie het niet doet bij jou. Je hebt de "flash.swf" bestand gewoon in de root map van de site en je linkt in je html naar "beeld/flash.swf" waar helemaal geen swf bestand bestaat. :)
Oplossing: Of verwijder beeld/ uit je link of zet de flash bestand in je "beeld" map...
De rest zoals Laiverd zegt: Zonder URL of Flash kunnen we niet zien wat er aan de hand is.
Succes
mw
redondo6
%Europe/Berlin %629 %2006, 16:06
Zo simpel. ##%?!!^& dat ik dat over het hoofd heb gezien. Dank je.
moonwalker
%Europe/Berlin %656 %2006, 16:44
Ja daar heb ik ook vaak last van. ;)
Geen dank. Succes verder.
mw
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.