Volledige versie bekijken : Mijn eerste vector mannetje
Shaped
%Europe/Berlin %867 %2005, 21:48
Ik heb vanavond mijn eerste vector based poppetje geprobeerd te maken. Wat vinden jullie ervan ?
davyvh
%Europe/Berlin %869 %2005, 21:51
Hey,
Zeer goed hoor!
Je 1e vectormannetje? je zou het niet zeggen.
Schaduw is zeer goed gelukt en het ziet er zeer realistisch uit.
Doe zo voort
Davy
Koen!
%Europe/Berlin %870 %2005, 21:53
Ziet er leuk uit!
Doet me een klein beetje denken aan dat mannetje van Mitch.
Shaped
%Europe/Berlin %872 %2005, 21:55
Naja, ik heb ook goed gekeken naar mitch hoor :P, toen ik een paar plaatjes van m zag had ik ook zin om ffies ff zoiets te tekenen.
Mitch
%Europe/Berlin %875 %2005, 22:00
He Shaped,
Ziet er goed uit voor eerste poging, vooral die schoenen. Heeft inderdaad iets weg van mijn hoofd :D volgens mij kan je zelf ook wel een hoofd verzinnen ;)
Shaped
%Europe/Berlin %877 %2005, 22:03
ja de volgende word cker anders maar ik wou gewoon eens kijken of ik dit een beetje kan en ik moet eerlijk zeggen, het is eig best simpel ... Jeej compliment van 'de grote vector meester van flashfocus :P'
digitalnrg
%Europe/Berlin %878 %2005, 22:04
Heeft inderdaad iets weg van mijn hoofd
daar moet je blij mee zijn haha
Pimm
%Europe/Berlin %878 %2005, 22:05
Hehe Mitch, je wordt in de watten gelegd (of hoe gaat die verdomde uitdrukking?)
Ik vind 'm inderdaad goed gelegd, zo goed zag mijn eerste vectortekening er niet uit (maar ach ja, ik ben dan ook een coder)!
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %881 %2005, 22:08
vet gemaakt man!! :D
krush
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:28
kewl! zou inderdaad niet zeggen dat je eerste vector mannetje is :p .... maar doet me teveel denken aan Mitch zijn style.. verzin zelf iets leuks moet je wel lukken de technieken heb je allesinds
mooi!
zeker mee doorgaan!
Niek_M
%Europe/Berlin %910 %2005, 22:50
Ziet er cewl uit!
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %911 %2005, 22:53
kewl! zou inderdaad niet zeggen dat je eerste vector mannetje is :p .... maar doet me teveel denken aan Mitch zijn style.. verzin zelf iets leuks moet je wel lukken de technieken heb je allesinds
mooi!
zeker mee doorgaan!
ik begrijp ook wel dat je de eerste keer veel kijkt naar andere stylen.. maar zodra je meer ervaring krijgt.. ga je meer zelf dingen toevoegen
Superjoep
%Europe/Berlin %961 %2005, 00:03
Puik hoor! Vind zijn wenkbrauwen alleen iets te groot en te donker.
Heb net ook op je aap gepost, die was ook mooi gemaakt. Jij moet maar verder gaan met vector tekeningen.
En dat je Mitch zou nadoen...tja beetje dom van degene die zoiets zegt. Probeer gewoon van iedere ontwerper iets te leren en het beste uiteindelijk in je eigen tekeningen te verwerken. Ik vind het ook echt niet erg als je de tekeningen van Mitch als voorbeeld neemt, als je er maar van leert.
Ik weet haast zeker dat Mitch ook naar andere ontwerpers kijkt, of niet Mitch :p
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %975 %2005, 00:24
Puik hoor! Vind zijn wenkbrauwen alleen iets te groot en te donker.
Heb net ook op je aap gepost, die was ook mooi gemaakt. Jij moet maar verder gaan met vector tekeningen.
En dat je Mitch zou nadoen...tja beetje dom van degene die zoiets zegt. Probeer gewoon van iedere ontwerper iets te leren en het beste uiteindelijk in je eigen tekeningen te verwerken. Ik vind het ook echt niet erg als je de tekeningen van Mitch als voorbeeld neemt, als je er maar van leert.
Ik weet haast zeker dat Mitch ook naar andere ontwerpers kijkt, of niet Mitch :p
ben het helemaal met je eens :P
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.