PDA

Volledige versie bekijken : XML-data bug in IE?

Zarcel
%Europe/Berlin %587 %2008, 14:06
Ik ben op dit moment bezig met een onderdeel voor een website dat als volgt werkt:
Het is een swf waarin xml wordt ingeladen. In het xml bestand staan namen met hieraan paden van mp3's gekoppeld. Wanneer je in de swf op de naam drukt dan speelt hij de mp3 streaming af en veranderd de knop in een stop-knop. Wanneer je op deze stopknop drukt zet je de mp3 uit en zie je weer de naam.
Dit werkt allemaal prima, maar wanneer je in Internet Explorer voor een tweede keer op dezelfde naam drukt laadt hij de mp3 niet meer!

Is iemand dit probleem een keer tegengekomen? En is hier een oplossing voor?

Wat ik gevonden heb over IE bugs met xml is dat het voornamelijk een probleem is dat de xml-file in de cache wordt gezet en dat het te voorkomen is door een random getal achter je xml te zetten. Dit werkt echter niet aangezien de xml-file niet gereset wordt nadat je op de stopknop hebt gedrukt. Ook wanneer je de complete site reset werkt dit nog steeds niet.

Ik hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen!

Thanx

undersound
%Europe/Berlin %596 %2008, 14:18
heb je een voorbeeld url?

Dauntless
%Europe/Berlin %596 %2008, 14:19
Is het dan niet logischer om een random getalletje achter de url van de mp3 te zetten ?

deresen
%Europe/Berlin %596 %2008, 14:19
Dit lijkt mij een programmeerfout en geen xmlbug.

Hoe ik het zie hoe jij het hebt geprogrammeerd is als volgt:
-xml file wordt ingeladen en ingelezen
-de namen worden dynamisch in een array gezet.
-vanuit deze array wordt een button colum gemaakt
-aan elke button wordt een onRelease actie gekoppeld
-in de onRelease staat in ieder geval OF er al op is gedrukt, dit wordt bijgehouden met een bool

Als het zo is opgebouwd, zou het moeten werken.
Dan laad je namelijk maar 1 keer de xml waardes in, de links naar de mp3's veranderen namelijk niet. Dus het lijkt op een codeer fout.

Wat staat er in de onRelease functie van de buttons?