PDA

Volledige versie bekijken : fabulous

damarez
%Europe/Berlin %836 %2005, 21:04
ik ben weer bezig met een website
ik wou ff een check doen om te kijken wat jullie tot nu toe ervan vinden
het is nog in zn begin stadium
maar wil ff weten als ie veel cpu gebruikt
en als de kleuren enzo ook goed zijn
dit is de link (http://www.fabuloushairandbeautysalon.nl/)

Ea.Z
%Europe/Berlin %840 %2005, 21:09
ziet er al best leuk uit hoor
vooral als alles op het scherm komt...
geeft een leuke indruk

enige opmerkingen
-muziek komt erg achter(lange laadtijd)
-het blijft wel ff wit tot een +-50% geladen zijn... vind ik niet erg prettig...(sry :p)
-de scroll op de home is mss een beetje té smooth.. mss wat rapper laten easen.. (mijn menig)
anders erg goed

btw: waarom linksboven? (of was het je bedoeling) ;)
verder zo:)

tobisan
%Europe/Berlin %932 %2005, 23:22
ik vind de animaties een beetje spastisch overkomen...

het geel van je achtergrond vind ik wel goed zo, maar dat geel bij je menu en titel weer wat minder...misschien TEVEEL geel ?

disasp
%Europe/Berlin %873 %2005, 21:57
ik vind em wel vet mooi vooral die opkom animaties
maak wel een preloader voor elke page ;)

mech7
%Europe/Berlin %891 %2005, 22:23
Het font is niet zo goed leesbaar.. en het laden duurt bij mij erg lang

BlackAdder
%Europe/Berlin %637 %2005, 15:17
Eindelijk weer een site die er toe doet. Wat een troep allemaal in het 'testcase'-forum.
Netjes, past goed bij doelgroep, vreet mn cpu niet op. Alleen.. hij doetet NIET in opera. Waarschijnlijk kleine fout in je HTML-code, maar kijk er wel even naar!

mknol
%Europe/Berlin %658 %2005, 15:48
Eindelijk weer een site die er toe doet. Wat een troep allemaal in het 'testcase'-forum.
een project dat af en klaar is, hoef je niet te laten beoordelen. Daar is dit juist een test-case voor he..?
Voor lovende reacties moet de site naar cool sites of de showcase (als dat het doel is).

nog wat tips:
- de prijslijst is niet mooi uitgelijnt.
- ik mis een beetje het "beauty", er is vooral veel "haar". Dit ligt vast aan de klant, maar toch.
- de scroller die scrollt te ver.
- contactpagina, dat geel vind ik persoonlijk niet mooi, buiten de toon vallen.
- bij de contactpagina kun je niet terug navigeren naar het gastenboek (als je toch niets wil invullen bijvoorbeeld)

verders leuke opzet

BlackAdder
%Europe/Berlin %838 %2005, 20:07
een project dat af en klaar is, hoef je niet te laten beoordelen. Daar is dit juist een test-case voor he..?
Voor lovende reacties moet de site naar cool sites of de showcase (als dat het doel is).

Sorry, even off-topic, maar ik zie toch af en toe wat voorbij komen dat volgens mij stiekem zelfs nog niet in de testcase behoort. Gooi dan liever een empty *.fla online ;)

Vinc
%Europe/Berlin %852 %2005, 20:28
Nette style, maar de muziek is nogal irritant (hoge stemmetjes/vage bass), en de tekst is vrijwel onleesbaar..

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %871 %2005, 20:54
erg moooi!

alleen die txt inderdaad, en de euro tekesn zijn nog vierkantjes :S

damarez
%Europe/Berlin %514 %2005, 12:21
Toen ik gisteravond zag dat mijn oude topic weer was geopend heb ik het 1 en ander
gefixed .
hopelijk is de tekst beter leesbaar nu
aan de euro tekens heb ik nog niets gedaan

Vinc
%Europe/Berlin %520 %2005, 12:30
Ik zie nu dat de achtergrond wit is enzo, en nu is het juist uitgerekt.. Ik zou op FontsForFlash.com even kijken voor een ander fontje, of gebruik 10px Arial of Tahoma, dat staat ook altijd netjes.

Dark Angel
%Europe/Berlin %557 %2005, 13:23
mooi ontwerp, alleen niet geschikt voor res. 800x600.
tekst is idd veel te klein, ook de animaties gaan traag.
en naar mijn mening vind ik de rand te dik en bij de prijzen kan ik de eurotekens niet zien.

edit: klink heel negatief, nadatik het heb terug gelezen :) , maar vind het ene mooi ontwerp hoor :D