PDA

Volledige versie bekijken : layout check

HeLze
%Europe/Berlin %818 %2005, 20:38
hey allemaal

Ik heb hier al eens gestaan met mijn 1ste website...(want ik heb nog niet zolang flashmx), maar nu heb ik een 2de en hopelijk mooiere/betere website.

willen jullie aub...jullie comments over mijn layout even geven. zodat ik een idee heb van wat er nog fout is, of wat jullie anders (beter) zouden doen. Ik zal mijn eerste website er ook nog even bijzetten. kunnen jullie me zeggen of ik toch al enige progressie gemaakt heb.

thx
sven

website 1: klik 1 (http://www.geocities.com/svnhls/v2.htm)
website 2: klik 2 (http://www.svenhelsen.tk)

Tenshu
%Europe/Berlin %834 %2005, 21:01
he sven,

Er zit een aardige verbetering in in vergelijking met de eerste.
Ik zou de achtergrond met die diagonale lijnen die donkere lijn iets lichter maken.

Wat is eigenlijk de bedoeling van die lege vlakken onder de links?
Als het geen functie heeft dan zou ik ze er uit halen, en de navigatie iets breder maken. Heeft het wel een functie laat ze er dan in.

davyvh
%Europe/Berlin %867 %2005, 21:49
Duidelijk heel wat verbetering in de 2e.
Zoals Ultra FX al zegt, maak misschien van die vakken links buttons met een effectje erin.
De site lijkt ook vrij statisch (behalve de intro dan waar je het wel goed hebt gedaan).

Toch goed bezig,
Davy

HeLze
%Europe/Berlin %921 %2005, 23:07
danku voor de reacties. En inderdaad, onder die knoppen, in die gekleurde vakken moet nog een animatie komen (was ik nog aan bezig)... dus daar komt een soort van animatieke telkes ge met u muis over de button gaat.

Kwil ook tussen de paginawisseling (bv van basket => games) een mooie overgang/effectje zetten...maar dit wil voor de moment niet echt lukken. Iemand leuke ideetjes, of tips?

thx
sven

davyvh
%Europe/Berlin %669 %2005, 17:04
Kwil ook tussen de paginawisseling (bv van basket => games) een mooie overgang/effectje zetten...maar dit wil voor de moment niet echt lukken. Iemand leuke ideetjes, of tips?

Lukt het niet om gewoon in je framelabels wat meer frames te plaatsen en op die frames dan een effect te plaatsen? Dan kan je gewoon verder met gotoAndPlay().. eigenlijk zeer simpel.

HeLze
%Europe/Berlin %743 %2005, 18:51
ja dat lukt wel half en half, maar bv:

als ik van home naar basket ga en zo verder naar onder is mijn overgang mooi (de kleuren veranderen dan zo.) maar ga ik bv: van home direct naar de 3de knop (games) dan kloppen de kleurovergangen al niet meer. ik zou een of ander script moeten hebben die - als je op de knop drukt - eerst bv frames 6-15 afspeelt, en daarna verder gaat naar frame 30 - 45.

groetjes

o1-jasper
%Europe/Berlin %816 %2005, 20:36
In ieder geval al een goede vooruitgang!!

giel12
%Europe/Berlin %857 %2005, 21:35
Het design zit redelijk goed volgens mij. Misschien wat meer animatie der in brengen. Waarom gebruik je anders flash? ;)
Doe zo verder zou ik zo zeggen.
Greetz.....

HeLze
%Europe/Berlin %875 %2005, 22:00
Het design zit redelijk goed volgens mij. Misschien wat meer animatie der in brengen. Waarom gebruik je anders flash? ;)
Doe zo verder zou ik zo zeggen.
Greetz.....

uhu uhu!!! ;) ik ben er aan bezig, geen paniek...kben beginner he! hehe

groetjes
sven