Volledige versie bekijken : Eigen website vernieuwd.
mike4flashfocus
%Europe/Berlin %688 %2008, 16:31
Nieuwe Link: Verbeterd volgens advies: link (http://www.mikewebdesign.nl/)
Arjen93
%Europe/Berlin %692 %2008, 16:37
nice man!
lekker rustige site niet te veel dingen en mooie achtergrond.
ik vind het wel goed;)
gr arjen
voskuh
%Europe/Berlin %704 %2008, 16:53
Ziet er best goed uit. Let wel op de spelling, zie hier en daar nog wat spelfoutjes. Ook kan ik je email adres niet zo goed lezen door de achtergrond.
Ook vond ik het niet helemaal duidelijk toen ik bij "meer informatie" was aangekomen hoe ik dan weer terug kan. Of kan ik alleen verder naar contact?
mike4flashfocus
%Europe/Berlin %750 %2008, 18:00
@Arjen93: thanks ;)
@voskuh: Bedankt dat je het meld van die spelling, nu ik ook ff goed kijk zie ik ook staan: "contact opnmen" inplaats van "contact opnemen".
Terug gaat niet, dat heeft ook te maken met de opbouw van de website. Knoppen vond ik niet mooi. Dus ik maak er een soort proces van ;) Korte Samenvatting, Portfolio >> Werkwijze, Prijzen >> Vragen/Contact
Ruben!
%Europe/Berlin %761 %2008, 18:16
Safari 3 @ Mac:
http://rubencronie.nl/Mike Webdesign/index.png en meer niet...
RA8IT
%Europe/Berlin %777 %2008, 18:39
met een mac en firefox is dat ook zo
mike4flashfocus
%Europe/Berlin %781 %2008, 18:45
Safari 3 @ Mac:
http://rubencronie.nl/Mike Webdesign/index.png en meer niet...
Dit is de error die ik bedoel! Maar hoe kan dit?? Ik heb in FF alle flash player versies boven 8 getest. Dit is allemaal 1 SWF en 1 Scene, waarom zie je de tekst onder en het logo wel.
En net de content movieclip, gewoon op hetzelfde frame niet?
Welke Flash player gebruik je?
Heeft iemand antwoorden hierop?
Alvast bedankt,
Mike
fons
%Europe/Berlin %785 %2008, 18:50
Je werkt wel snel, als ik het zo lees.
Wat eet je vooraleer je ergens aan begint? ;)
EDIT:
oops, vergeten te melden dat het er niet slecht uitziet!
mike4flashfocus
%Europe/Berlin %791 %2008, 19:00
Wat ik vooral eet? Boterhammen :P
Ik drink meestal veel bekers melk met chocopoeder leeg ;)
En soms ook nog veel kaugom/pepermunt ;)
Zouden degene die de error hadden, de site eens overnieuw willen bekijken?
Ik denk dat ik het probleem heb opgelost.
RA8IT
%Europe/Berlin %798 %2008, 19:09
Ik weet niet of je hem aangepast heb, maar nu doet hij het opeens wel...
Net 2x geprobeerd, doet ie het niet, en nu opeens wel :D ..
Maar ik vin hem er goed uitzien, zou alleen onder die zwarte text van je email nog een witte zetten en dan 1 puntj naar rechts en naar onder [^]
Franky
%Europe/Berlin %809 %2008, 19:25
Ziet er goed uit, alleen de tekst (email, telefoonnummer etc) onderaan is niet zo goed zichtbaar(en misschien is het een idee dat je het inhoudsvlak laten infaden?).
Trouwens, die lightbox ziet er cool uit! Hoe heb je dat gedaan, ik ben daar al heel lang naar opzoek.
mike4flashfocus
%Europe/Berlin %013 %2008, 00:20
Ziet er goed uit, alleen de tekst (email, telefoonnummer etc) onderaan is niet zo goed zichtbaar(en misschien is het een idee dat je het inhoudsvlak laten infaden?).
Trouwens, die lightbox ziet er cool uit! Hoe heb je dat gedaan, ik ben daar al heel lang naar opzoek.
Ja, ik ga hem zeker nog eens beter afwerken, dan laat ik het meer faden enz. Hij is wat snel gegaan wegens tijdgebrek.
Die lightbox is zeer prutserig zelf in elkaar gezet. Ik kan het je wel eens geven, maar ik denk niet dat hij zo makkelijk te gebruiken is. Hij is namelijk absoluut niet dynamisch. Het is gewoon een movie clip in een movieclip met meerdere foto's teksten op frames.
Ruben!
%Europe/Berlin %053 %2008, 01:17
Jep, doet het nu:)
Misschieen een idee dat je de sites van projecten in een nieuw venster laadt?
De lay-out is mooi, maar laat je het bij slechts 6 projecten in je portfolio? ik weet dat het een selectie is, maar naarmate je meer toffe dingen maakt, zal je denk ik ook meer willen laten zien...
p.s.:
werk je maar 4/5 uur aan een 'gemiddelde website'? P)
Jan
%Europe/Berlin %559 %2008, 13:25
Terug gaat niet
I beg you pardon? :S (ik vind dat persoonlijk nogal vervelend, vooral om dat je de handcursor krijgt als je over Mike Webdesign hoovert)
Misschien een idee dat je de sites van projecten in een nieuw venster laadt?
Vind ik ook. Je leidt de mensen na 1 klik weg van je eigen site? :S
De layout en zo vind ik wel goed. De site is verder wel heel simpel. Ik hou wel van simpel en eenvoudig (integenstelling tot van die sites die honderden links/knoppen hebben en waar je niet weet wat eerst te klikken) Maar 't is misschien toch net iets te simpel. :)
(want zoals je zelf zegt:"een website is vaak de eerste indruk van een bedrijf")
Je teksten/Nederlands/zinsconstructies/woordkeuze vind ik een beetje ondermaats.
Foutje:
U stuurt me de wijzigingen voor de webstie per email en het staat ER binnen 24h op. (die ER staat op er op de andere pagina wel.)
Kan beter:
Je valt dikwijls in herhaling/gebruikt teveel dezelfde woorden in 1 zin:
"Hierboven een overzicht van MIJN ontwerpen voor MIJN klanten.
->"Hierboven vindt u links naar enkele van mijn ontwerpen."
"Sommige zijn nog onder constructie PUNT."
Werkwijze:
"WE BESPREKEN eerst de website, daarin BESPREKEN WE:"
->"Vooraf bespreken we samen de volgende onderdelen:"
-"Het aantal ruimte op die domeinnaam. ("aantal ruimte" kan niet...)
->De omvang van jouw website en de benodigde server ruimte.
"Een professionele website voor een beTbaalbare prijs."
"Voor het volledige ontwerp en het online zetten van de website reken ik 7,5 euro per kwartier aan. Een gemiddelde website kost u dan ongeveer 150 euro. Updates of kleine aanpassingen die minder dan een kwartier vergen, doe ik gratis."
"U kan dit formulier gebruiken voor een offerte of als u met bepaalde vragen zit."
"Vul een emailadres in dat u veel gebruikt zodat de contactgegevens kloppen."
Waarom zouden de contactgegevens niet kloppen als ze een email adres invullen dat ze niet dikwijls gebruiken?
U is enkel met hoofdletter als het over God/heilige persoon gaat. ;)
Groeten,
Jan
Franky
%Europe/Berlin %646 %2008, 15:30
Ik kan het je wel eens geven, maar ik denk niet dat hij zo makkelijk te gebruiken is.
Ik zou hem graag wel eens willen bekijken, dan word ik er misschien ook wat wijzer van.
Mr. Black
%Europe/Berlin %755 %2008, 18:08
Mooie site, kan niet anders zeggen. Lekker rustig - goed plaatje gekozen voor op de achtergrond.
Toch heb ik wel 2 grote minpunten:
Navigatie
Moeilijk. Er is geen menu ofzo, navigeren gaat d.m.v. willekeurig geplaatste "Ga verder"-buttons. Teruggaan kan niet, je moet per se de volgorde 1-2-3-1-2-3 aanhouden. Maak gewoon een menu zou ik zeggen, als mensen dan snel op je site iets op willen zoeken kunnen ze er snel komen, zonder eerst 3 keer te klikken.
Flashvervangende content
Ja, ik zeur er tegenwoordig bij iedereen over, maar ook op deze site is 0,0 support voor Google. Als ik FlashPlayer (JavaScript) uitzet, heb je wel ķets gedaan aan vervanging (SWFObject), namelijk een zwarte tekst - maar de achtergrond is ook zwart. Dit is dus onleesbaar.
En verder, wat moet Google hiermee? Hij kan niets lezen. Om het nog erger te maken, als ik "Mike Webdesign" intyp bij Google, staat FlashFocus met deze pagina op de 7de plaats, en jouw site kan ik niet eens vinden! Alleen mensen die jouw adres kennen zullen dus je site zien - een beetje zonde, vind je niet?
Het lijkt me ook niet professioneel om te zeggen hoe lang je aan een site werkt. 4/5 uur is sowieso belachelijk kort, dus als mensen dat zien zouden ze zich al terug kunnen trekken.
En als laatste: animeer! Je maakt een Flashsite, maar er zit totaal geen beweging in (behalve dan als je een project opent, maar dat kan je ook met JavaScript)! Probeer een manier te vinden waardoor het allemaal wat interactiever wordt. Want 3 stilstaande beeldjes achter elkaar plakken op 3 frames kan ik ook in 4 uur. ;)
Voor de rest een goede verzorgde site, met mooie graphics.
Ga zo door! :)
mike4flashfocus
%Europe/Berlin %921 %2008, 22:06
Bedankt voor jullie goede tips. Ik ga ze zeker opvolgen, ik moet tenslotte ervaring opdoen.
Dat van die 4/5 uur zou best 5/6 uur mogen zijn.
Maar langer is het echt niet ;)
Ik maak echt alleen kleine (snel) informatieve websites.
Voor kleine ondernemingen, daar ben ik niet zo lang meer bezig ;)
Van die navigatie twijfel ik nog, ik denk dat ik het wel gewoon dynamisch laat maken.
Maar een menu vind ik zo standaard.
Ik ga er zeker aan werken.
Hartstikke bedankt,
mknol
%Europe/Berlin %429 %2008, 10:17
Ik vind dat het niet uitmaakt hoeveel tijd je eraan gezeten hebt (het is alleen niet slim om het hier te posten), omdat het om het eindresultaat gaat. Ook vind ik het wel leuk dat je zo snel werkt, wat wel een pluspunt is natuurlijk.
Ik vind wel dat je naar de spelling moet kijken. Hoe je bijv. soms 'professioneel' schrijft. En let op het gebruik van e-mail of e-mailadres. E-mail (met koppelteken) is hetgene wat je binnenkrijgt, e-mailadres is het adres waar je het naar verstuurd. Klinkt beetje kinderachtig om te zeggen, maar je zegt ook niet 'huis' als je naar iemand zijn adres vraagt ;) Dit betreft het contactformulier.
Ook de manier van navigeren is soms vreemd. Het logo lijkt te linken, maar linkt niet. Copyright statement, e-mail en mobiele nummer idem. Als je op een informatiepagina bent, kun je niet meer terug? Misschien zou je daar nog even naar kunnen kijken.
mike4flashfocus
%Europe/Berlin %742 %2008, 17:48
Ik heb jullie adviezen gebruikt en de website nu helemaal afgewerkt.
Ook de navigatie is bijgewerkt, een goede leesbaarheid van de informatie onderaan is er nu ook ;)
Spelfouten zijn ook weg, met dank aan adnez.
De google vriendelijkheid heb ik ook ligt verbeterd, maar ik ben niet echt gericht op de klanten vanaf het internet. Meer in de regio, via andere bedrijven.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.