PDA

Volledige versie bekijken : Post anchor link maken

theFlashWizard
%Europe/Berlin %906 %2007, 21:46
Hey mensen,

Als ik wil verwijzen naar een specifieke post wil ik dit vaak doen zonder alleen die ene post te laten zien. (Hiermee bedoel ik de #post nummer link).
Nu krijgt iedere post al automatisch een anchor mee, kunnen we deze niet wat makkelijker beschikbaar maken? Ik zoek deze nu steeds op via FireBug. Kunnen we van het blaadje icoontje dat links boven elke post, voor de datum, staat niet een link maken? Een link naar het topic met het anchor van die post erachter?
Zoals:
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?p=296273#post296273
(Zo'n link gebruikt hij ook nadat je een post bewerkt hebt)

Weet absoluut niet hoe makkelijk dit aan te passen is, maar is het een idee?

Alvast bedankt

theFlashWizard
%Europe/Berlin %781 %2008, 18:45
Geen goed idee ofzo? :P

Dauntless
%Europe/Berlin %792 %2008, 19:00
Op het nummer rechts-boven kan je klikken (#1, #2 en #3). Dat is een link naar een enkele post. (Het is niet exact wat je bedoelt, maar misschien is het goed genoeg ? :) )

theFlashWizard
%Europe/Berlin %818 %2008, 19:38
Nee dat vind ik juist een vervelende manier:
zonder alleen die ene post te laten zien. (Hiermee bedoel ik de #post nummer link)

Het liefst hou ik het hele topic erbij.

Dauntless
%Europe/Berlin %832 %2008, 19:58
My bad. :p

Je kan het wel zien door op 'quote' te gaan staan. In de url (in de status balk) staat dan het post ID. Als je dan #postXXXXXX achter de url zet, heb je 'm :). Uiteraard niet exact wat jou wou, maar alvast eenvoudiger dan firebug :).

Ea.Z
%Europe/Berlin %901 %2008, 21:37
de gehele topic blijft er gewoon bij hoor ;)

klik maar eens:
http://flashfocus.nl/forum/showpost.php?p=299509&postcount=5

en rechtsboven staan een linkje: ' Onderwerp: Post anchor link maken'
klik daar maar op: en daar is de rest van je topic ;)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %925 %2008, 22:12
Dat zie ik, maar toch verwijs ik liever naar 1 post in een topic. Dit lijkt me makkelijker en completer voor degene aan wie ik de link geef.

Ea.Z
%Europe/Berlin %050 %2008, 01:13
vind ik persoonlijk wat overkill.
Ben benieuwd wat de technici hiervan vinden

theFlashWizard
%Europe/Berlin %098 %2008, 02:21
Naja zoals ik zei, ik kan niet helemaal inschatten hoe makkelijk hun dit kunnen aanpassen.
Maar veel zal je er dan niet van merken.
Het kan een kwestie zijn van een link maken van het page icoontje en de datum boven elke post.