PDA

Volledige versie bekijken : FIREFOX vs IE!

meester
%Europe/Berlin %412 %2005, 10:54
hier (http://www.begz.nl) kan je naar mijn site gaan en even het volgende checken, als ik in firefox op de FLASH knop druk, word er gewoon een window geopent met inhoud. Niks aan de hand nog. Doe ik nu hetzelfde met internet explorer, krijg ik een lege popup te zien...

Wat gaat er fout, heb echt geen idee ?

[Moreasy]
%Europe/Berlin %442 %2005, 11:36
Hoe ziet je popupscript eruit?

Anders moet je even naar m'n oude post kijken.
Hier staat hoe je een popup kunt maken die zowel voor explorer als voor firefox werkt.
Persoonlijk denk ik dat je popup nu niet compatible is voor explorer.

oude post (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=3432&page=4&pp=25)

meester
%Europe/Berlin %469 %2005, 12:15
function popup() {
window.open('kleedkamer/kleedkamer.html', 'kleedkamerkleedkamer', 'width=800, height=600, toolbar=0, scrollbars=0, location=0, status=0, menubar=0, resizable=0, screenX=' + ((screen.width - 800) / 2) + ', screenY=' + ((screen.height - 600) / 2) + ', top=' + ((screen.height - 600) / 2) + ', left=' + ((screen.width - 800) / 2) + '')
}

<map name="Map">
<area shape="rect" type="button" value="Popup" ALT="kleedkamer" coords="39,118,102,138" href="#" onClick="javascript:popup('kleedkamer/kleedkamer.html')">
</map>

zo zien beide eruit

mknol
%Europe/Berlin %472 %2005, 12:20
JAVA is geen tag. Gebruik <script type="javascript/text"> en </script> Misschien dat het helpt? Tip: Gebruik eens een validator, er zitten fouten in.
Wat nou als mensen een popupblokker hebben?! Dan kunnen ze de website niet bekijken. Niet echt slim dus, een popup

dus:
<script type="javascript/text"><!-- function popup() {
window.open('kleedkamer/kleedkamer.html', 'kleedkamerkleedkamer', 'width=800, height=600, toolbar=0, scrollbars=0, location=0, status=0, menubar=0, resizable=0, screenX=' + ((screen.width - 800) / 2) + ', screenY=' + ((screen.height - 600) / 2) + ', top=' + ((screen.height - 600) / 2) + ', left=' + ((screen.width - 800) / 2) + '')
}
-->
</script>

meester
%Europe/Berlin %510 %2005, 13:15
neen die popup functie die werkt helemaal niet, zoals je kan zien op de website werkt de popup wel!!! 800 * 600, maar er komt geen inhoud in...

mknol
%Europe/Berlin %520 %2005, 13:29
Heb je niet toevallig iets met hoofdletters geupload ofzo.. ? Of even je cache leeghalen, werkt soms ook.

meester
%Europe/Berlin %569 %2005, 14:39
nou, heb alles weer aangepast naar het oude en weet nu waarom de popup geen content laat zien.

De nieuwe versie van flash 8, bevat een function > flash detetction onder HTML template. Deze heb ik naar mijn mening juist geimplementeerd in mijn html pagina, maar wat blijkt deze function bestaat alleen als je de HTML template onder publish settings op "FLASH ONLY" zet. Ik maakte gebruik van DOFS_COMMAND, en deze zal na alle waarschijnlijkheid niet compatible zijn met de nieuwe flash detection in flash 8!!!

Nu heb ik er dus weer voor gekozen om gebruik te maken van dofs_command en flash detection te verwijderen. Of weet iemand meer hierover?