PDA

Volledige versie bekijken : een topic verwijderen

FredericCox
%Europe/Berlin %943 %2007, 22:38
is blijkbaar moeilijk op flashfocus ;)

Baukereg
%Europe/Berlin %954 %2007, 22:54
Ziet er heel netjes uit. Ik heb hier weinig anders op te zeggen dan... heel goed werk!

Klein vraagje toch: waarom dat klokje?

FredericCox
%Europe/Berlin %963 %2007, 23:06
Ziet er heel netjes uit. Ik heb hier weinig anders op te zeggen dan... heel goed werk!

Klein vraagje toch: waarom dat klokje?

Vraag van de opdrachtgever :)

Arjen93
%Europe/Berlin %670 %2007, 16:05
idd ziet er strak uit alleen bij mij is de site een beetje sloom?
en ik vind de trap echt gaaf! en het kleur gebruik vind ik ook wel mooi.

gr Arjen;)

FredericCox
%Europe/Berlin %683 %2007, 16:24
idd ziet er strak uit alleen bij mij is de site een beetje sloom?
en ik vind de trap echt gaaf! en het kleur gebruik vind ik ook wel mooi.

gr Arjen;)

Bedankt!

Ja het loopt op sommige pc's best sloom, denk door de intervals onderin. Geen idee eigenlijk :)

tijmen_4real
%Europe/Berlin %794 %2007, 19:03
- De scrollbalk, bij LEUNINGEN & BALLUSTRADES, scrollt niet echt lekker, beetje hakkerig.
- WEGBESCHRIJVING -> popup ! Jammer, kan je geen kleine map op de site zelf droppen ?! Dit is sh*t
- ONZE REFERENTIES vindt ik een beetje op een vreemde plek geplaatst. Waarom staat deze niet met een eigen 'pagina' tussen het menu, of anders in een ander kader ofzo ?

Leuke header en achtergrond, hoewel de doorlopende balk/buis een beetje teveel aanwezig is....

FredericCox
%Europe/Berlin %886 %2007, 21:16
- De scrollbalk, bij LEUNINGEN & BALLUSTRADES, scrollt niet echt lekker, beetje hakkerig.
- WEGBESCHRIJVING -> popup ! Jammer, kan je geen kleine map op de site zelf droppen ?! Dit is sh*t
- ONZE REFERENTIES vindt ik een beetje op een vreemde plek geplaatst. Waarom staat deze niet met een eigen 'pagina' tussen het menu, of anders in een ander kader ofzo ?

Leuke header en achtergrond, hoewel de doorlopende balk/buis een beetje teveel aanwezig is....

1) Ik kijk er naar

2) Komt misschien nog wel maar is nu op dit moment niet nodig, ook kan je via die popup in Google maps meteen een routebeschrijving doen, een pluspunt voor de target group voor L&Z

3) Vreemde plek? Het moest opvallen en ik denk dat het dat wel doet :)

Maar jou aanhalingen lijken me resolutiegerelateerd, welke resolutie heb je? Eventueel een screenshot, zou me wel enorm helpen!