Volledige versie bekijken : van links naar rechts bewegen bij mouse over
nick001
%Europe/Berlin %786 %2005, 19:52
hey zoals de naam al zegt ik wil dat als je bij bijv HOME met je muis er over heen gaat dat er dan van links iets in komt schuiven naar rechts zon 5 cm en dan weer trug nouw ben ik niet al te achtelijk maar kom der nauw ff niet uit als iemand tijd en zin hebt om me ff te helpen voeg me ff toe op msn dan dat werkt het best.
mijn email is freaky_black@hotmail.com
groete nick
ik was nog vergete te zegge dat ik flash8 heb
oke voor de amdins:
ik heb het nu bijna zoals ik wil maar 1 ding lukt niet ik heb een movieclip gemaakt maar die gaat automatisch afspelen terweil ik zeg dat die bij rollover moet gaan lopen kan iemand mij vertelle hoe ik het zo kan maken dat die niet zelf gaat afspelen maar pas als ik er om vraag.
en moeiete ik loop er al 3 volle dagen op te kloten je moet niet gelijk zo reageren joh je kan toch ook gewoon zegge zou je aub dit niet over msn wille doen en iets duiderlijker je vraag stelle hat ik dat me alle plezier gedaan,
Flashgirl
%Europe/Berlin %837 %2005, 21:05
Ten eerste: Als je vóór het posten de regels had gelezen was je dit tegen gekomen:
Het vragen om kant-en-klare scripts, of volledige tutorials ("hoe is dit gemaakt?") is niet toegestaan - FlashFocus is er om je te helpen bij specifieke problemen, maar niet voor complete script/uitleg - requests.
Ten tweede: Als je op MSN geholpen wordt hebben andere mensen er niets aan. Dit soort posts vervuilen onnodig de database.
Doe eerst even een beetje moeite om zelf iets in elkaar te zetten. Mocht je tegen een specifiek probleem aanlopen, dan kun je je vraag duidelijk geformuleerd posten, en dan zullen we je graag verder helpen.
nick001
%Europe/Berlin %375 %2005, 10:00
nauw weet niet of je het al weet maar er zijn al gozers die me geholpen hebbe dus ga lekker op iemand anders flashe jesus doe je toch niks kwaats met je vervuilde de database ben je admin? dan bak je der niks van
nick001
%Europe/Berlin %381 %2005, 10:09
kickje
Mitch
%Europe/Berlin %404 %2005, 10:41
He Nick,
Wat doe je vreemd, we zitten op dit forum om je te helpen. Het mooie aan het forum is dat je dingen kan opzoeken, bijv. oplossingen op vragen. Als er meer van dit soort vragen komen wordt dat zoeken moeilijk. Ik ben het ermee eens dus dat dit soort posts de database vervuilen en dat is echt niet persoonlijk bedoelt ofzo. We proberen dit forum gewoon netjes te houden zodat er mensen blijven komen die oa jouw zouden willen helpen.
Wil je dat iemand je een dienst verleend kan je dat doen via werk aangeboden (http://www.flashfocus.nl/forum/forumdisplay.php?f=22) tegen betaling. Maar je kan ook vragen om hulp in het forum en dat je het zelf maakt maar laat helpen door andere via het forum en dat is gratis en er zijn genoeg mensen die je willen helpen als je zelf er ook wat moeite voor doet.
Flashgirl
%Europe/Berlin %409 %2005, 10:49
Topic wordt gesloten wegens slecht taalgebruik (je hebt er geen moeite voor gedaan om je vraag goed te formuleren), het plaatsen van een grove post (die inmiddels verwijderd is), ongeduldig en onnodig posten, en posten in het verkeerde forum.
Je vraag heeft niets te maken met animatie of ontwerp, maar is een ActionScript vraag.
Nogmaals: Ga eerst maar eens de Help lezen, daarna kun je terugkomen met duidelijk geformuleerde specifieke vragen die je in het juiste forum stelt.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.